۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۷۳۱۰۸
حجت‌الاسلام پورسیدآقایی:

جامعه امروز تشنه اندیشه ناب مهدویت است

خبرگزاری رسا ـ دبیر نهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت تاکید کرد: اندیشه مهدویت رویکردهای مختلفی دارد و یک منظری که امروزه جامعه اسلامی به آن نیاز دارد، نگاه راهبردی است که مهدویت را اندیشه رهبری فرا تاریخی بشریت دانسته
حجت الاسلام سيد مسعود پورسيدآقايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مسعود پورسید آقایی دبیر نهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت، در مراسم افتتاحیه همایش دکترین مهدویت، اظهارداشت: اندیشه مهدویت رویکردهای مختلفی دارد و یک منظری که امروزه جامعه اسلامی به آن نیاز دارد، نگاه راهبردی است که مهدویت را اندیشه رهبری فرا تاریخی بشریت دانسته و باید آن را مدیریت آینده جهان بدانیم.

وی ادامه داد: این اندیشه نیاز به تامین دارد و چنانچه این مبانی تامین شود راه برای مهدویت باز است، این یک نگاه راهبردی است که خاستگاهش برای تبیین مبانی حوزه‌های علمیه است و از این رو پژوهشکده مهدویت به دست چند تن از فضلای حوزه شکل گرفت و همین رویکرد مبحث امامت ما است.

دبیر نهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت گفت: در این جهان مواج ما شاهد آن هستیم که یک کشتی امن به نام ایران به برکت ولایت فقیه وجود دارد.

حجت الاسلام پورسید آقایی اظهار داشت: مسائل مادی و اقتصادی نباید لحظه‌ای مسؤولان را از وظیفه‌ای که دارند منصرف کند که این موضوع خود خطری بزرگ و خیانتی سهمگین در پی خواهد داشت.

وی در پایان افزود: دولت جمهوری اسلامی باید تمامی سعی خود را در اداره هر چه بهتر مردم و جامعه داشته باشد اما این بدان معنا نیست که از هدف ایجاد حکومت اسلامی منصرف شوند./9662/پ203/ج

ارسال نظرات