۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۷۳۱۶۸
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان:

دشمن در پروژه کم رنگ کردن انتخابات ناکام ماند

خبرگزاری رسا‌- نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: تبلیغات دشمن برای به چالش کشیدن انتخابات 24 خرداد، ماهها قبل از آغاز انتخابات فضایی را ایجاد کرده بود تا بتواند از این فضا در راستای تحریم انتخابات و یا کم رنگ شدن آن استفاده کند.
حجت الاسلام محمدي و ديباجي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از کاشان، حجت الاسلام رضا غفاری، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج)، پیش از ظهر امروز درآیین معارفه و تودیع نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، در سالن شهدای پاسدارسپاه کاشان اظهارداشت: مطرح کردن انتخابات آزاد، تقلب در انتخابات و یا مهندسی انتخابات، پروژه هایی بود که دشمن قصد داشت انتخابات را  به سمت فتنه 88 برده  و هزینه ای دیگر را به نظام تحمیل کند.

 وی افزود: مطرح شدن انتخابات آزاد، تقلب در انتخابات و یا مهندسی انتخابات نه تنها از زبان دشمن خارجی بلکه از سوی افرادی که بلندگوی دشمن در داخل کشور بودند، شنیده شد تا بتوانند افرادی را که در فتنه سال 88 دست داشتند درانتخابات شرکت دهند.

حجت الاسلام غفاری در ادامه، فرمانبرداری از قانون بعد از رد صلاحیت ها و بعد از انتخابات و همچنین تبریک نامزدهای انتخابات به رییس جمهور منتخب مردم را از ویژگی ها و نقاط قوت انتخابات 24 خرداد امسال نام برد و گفت: پیش از آغاز انتخابات، رهنمودهای مقام معظم رهبری، مبنی بر رأی دادن به هریک از 8 نفر نامزد ریاست جمهوری، نقطه عطفی بر انتخابات محسوب می شود.

وی همچنین حضور 72 درصدی مردم در انتخابات 24 خرداد را در خنثی کردن توطئه دشمن برای تحریم انتخابات و یا کم رنگ کردن انتخابات را یکی دیگر از نقاط قوت انتخابات اعلام کرد و گفت: افزون بر این دشمن بسیار تلاش کرد تا فضای انتخابات را ناامن کند، اما نیروهای سپاه بیش از 70 درصد امنیت انتخابات را برعهده داشتند که به وظیفه خود به خوبی عمل کردند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، از سلامت انتخابات بعنوان یکی دیگر از ویژگی ها و نقاط قوت انتخابات نام برد و گفت: بعد از انتخابات تبریک به رییس جمهور منتخب مردم و اعلام آمادگی برای همکاری با رییس جمهور از سوی اصوالگریان مهمترین ویژگی انتخابات بود.

حجت الاسلام غفاری در ادامه کناره گیری عارف به نفع روحانی، افتراق و چندگانگی بین اصوالگریان، سرخوردگی مردم از مجموعه دولت و تعمیم آن به اصولگریان، تنزل مواضع تصمیم گیرنده، نزاع بین نامزدهای اصولگرا، اصرار نامزدهای اصولگرا برای ماندن در صحنه رقابت و ضعف توان تحلیل اصولگریان از تحلیل تحریم ها را از مهمترین عوامل ناکامی نامزدهای اصولگرا در انتخابات دانست.

در ادامه این مراسم، جواد نایینی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان، با تبریک میلاد امام عصر و تجلیل از 5 سال فعالیت حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی بعنوان سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان گفت: حسینی دیباجی فرزند شهیدی است که با محور قراردادن آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان درفعالیت ها، سخنرانی های روشنگری هفتگی، برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی، تعامل و هماهنگی بین دستگاهها توانسته است فعالیت های چشمگیری  را طی مدت 5 سال فعالیت خود در این حوزه به ثبت برساند.

نائینی، ارتباط با خانواده شهدا، توجه به میدانی کردن ماموریت های حوزه نمایندگی، حضور روشنگرانه درحوزه های علمیه، برگزاری اردوهای معرفتی و اعتقادی و.... را تنهابخش کوچکی از خدمات حوزه نماینده ولی فقیه طی 5 سال گذشته دانست.  

در پایان این مراسم که با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، فرماندهان پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج کاشان، روحانیون و طلاب و مسؤولان شهرستان کاشان در حسینیه شهدای پاسدار سپاه کاشان برگزارشد، از زحمات 5 ساله حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی تقدیر و حجت الاسلام احسان الله محمدی بعنوان سرپرست جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان معرفی شد.

لازم به ذکر است که حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسؤول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان، پیش از این مسؤولیت نمایندگی ولی فقیه در شهرستان بروجرد واقع در استان لرستان را بر عهده داشته است. /939/پ202/ی

ارسال نظرات