۰۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۷۳۲۶۳
امام جمعه کاشان؛

جهان آرام آرام به سمت ظهور امام زمان می رود

خبرگزاری رسا‌ ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: تحولات امروز جهان و تحقق جنبش وال استریت به دلیل نادیده گرفتن حقوق 99 درصدی مردم در مقابل یک درصد سرمایه دار آمریکایی به خاطر مأیوس شدن مردم امریکا از اجرای عدالت از سوی دولتمردان آنها است.
آيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، یک شنبه شب در جشن میلاد امام زمان (عج) در مصلای بزرگ بقیه الله الاعظم این شهر با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) اظهارداشت: تحولات امروز جهان باعث شده است تا دولت های اروپایی یکی بعد از دیگری در حال سقوط سیاسی و اقتصادی قرار بگیرند.

 وی افزود: مأیوس شدن مردم جهان از دولتمردان برای ایجاد عدالت و برابری در این کشورها، دنیا را آرام آرام به سمت ظهور امام عصر(عج)  به پیش می برد و این حرکت نتیجه پیام بیداری اسلامی درجهان است.

 امام جمعه کاشان با اشاره به این که حمایت اسرائیل از تروریست های جنایت کار در سوریه و بحران در کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و... آینده منطقه را مبهم نموده است گفت: در چنین شرایطی وظیفه ما این است که در چنین شرایطی که آینده این کشورها مشخص نیست خود را آماده نگه داریم.

 عضو مجلس خبرگان رهبری یاد آورشد: امروز فرهنگ مهاجم غرب حتی در پوشش دین و اسلام وارد شده است و مفتی سلفی وهابی تمامی اهداف آمریکا و اسرائیل را بصورت فتوا به جوانان کشورهای اسلامی القاء می کند.

 به گفته وی تعدادی از مفتی های وهابی با دادن فتوای جهاد نکاه، از زنان جهان عرب خواسته اند با رفتن به سوریه و بدون ازدواج دائم، خود را در اختیار شورشیان و تروریست های مسلح در سوریه قراردهند و امروز کار به جایی رسیده است که مفتی های وهابی در لباس روحانیت به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل فتوا صادرمی کنند.

 آیت الله نمازی از جوانان، فرهیختگان، دانشجویان و اساتید دانشگاهها خواست تا با هوشیاری هرچه بیشتر تحولات جهان اسلام را رصد و تحت نظر داشته باشند .

 امام جمعه کاشان از نماز جمعه و حضور در نماز جمعه و توسعه نمازهای جمعه را در شرایط کنونی جهان اسلام یکی از نیازهای مهم مسائل فرهنگی و دینی کشور برای مقابله با با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام دانست و ابراز داشت: نماز جمعه میعادگاه و اردوگاه یاران امام زمان (عج) است که نیاز است این مراکز برای حضور همگانی مردم مسلمان به ویژه جوانان ساماندهی شود.

 عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مشارکت مردم شهرستان کاشان در احداث هرچه سریعتر و بهره برداری کامل مصلی بزرگ بقیه الله الاعظم این شهرستان مهم دانست و اظهارامیدواری کرد با مشارکت هرچه بیشتر مردم کاشان در اتمام و بهره برداری از این پروژه مهم در آینده نزدیک شاهد برگزاری نمازهای جمعه باشکوهی در شهرستان کاشان باشیم.  

جشن میلاد حضرت مهدی (عج) توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با حضور مردم کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان همراه با مولودی خوانی برگزارشد./939/ پ202/ع

 

 

ارسال نظرات