۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۷۳۳۹۶

همایش «شهید بهشتی و راز ماندگاری» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی «شهید بهشتی و راز ماندگاری» را نخستین همایش از همایش‌های سالانه «جاودانه‌های تاریخ» عنوان کرد و گفت: این همایش‌ها با حضور خانواده‌های محترم شهدای هفتم تیر، بازماندگان و شهدای زنده این فاجعه، جمعی از مسؤولان کشور و چهره‌های سیاسی و مذهبی برگزار می‌شود.
شهيد مظلوم آيت الله بهشتي

حمیدرضا داداشی، مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری همایش «شهید بهشتی و راز ماندگاری» خبر داد و گفت: این همایش ساعت هشت و سی دقیقه صبح روز پنج شنبه ششم تیرماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی «شهید بهشتی و راز ماندگاری» را نخستین همایش از همایش‌های سالانه «جاودانه‌های تاریخ» عنوان کرد و بیان داشت: این همایش‌ها با حضور خانواده‌های محترم شهدای هفتم تیر، بازماندگان و شهدای زنده این فاجعه، جمعی از مسؤولان کشور و چهره‌های سیاسی و مذهبی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که در این همایش از کتاب «آه‌ها و ناله‌ها» رونمایی می‌شود، گفت: این کتاب شامل سروده‌ها و دست نوشته‌های شهید مهدی نصیری لاری، از شهدای واقعه هفتم تیر است که برای نخستین بار منتشر شده است.

گفتنی است مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی در محل سابق حزب جمهوری اسلامی، واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای کوچه شهید صیرفی پور قرار دارد./956/ ت302/ص

ارسال نظرات