۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۷۳۴۱۹
با صدور بیانیه‌ای؛

دفتر تبلیغات اسلامی کشتار شیعیان مصر را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای حمله به منزل شیعیان و به شهادت رساندن عالم بزرگ دینی شیعیان مصر را محکوم کرد.
پيکر شيخ حسن شحاته از رهبران شيعه مصر دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
به گزارش خبرگزاری رسا، دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای حمله تکفیری‌های سلفی به منزل شیعیان و به شهادت رساندن شیخ حسن شحاته، عالم بزرگ دینی شیعیان مصر را محکوم کرد.
متن این پیام به این شرح است:
حمله به شیخ حسن شحاته و دو تن از برادرانش و همچنین یکی از شاگردانش در مصر چهره واقعی وهابیان و سلفی‌ها را به جهانیان نشان داد و اقدامی در پسرفت زمینه وحدت بود و موجب شد تا تلاش‌های وحدت‌انگیزانه و نشر تسامح در جهان اسلام به عقب بازگردد.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با محکومیت این اقدام وحشیانه اعلام می‌دارد به طور قطع عاملان این اقدام جنایت‌بار، عمال رژیم صهیونیستی هستند و مسلمان محسوب نمی‌شوند اما انتظار می‌رود در چنین شرایطی که دشمن به خون عزیزان شیعه و سنی ما در سوریه، لبنان، مصر، عراق، افغانستان، پاکستان و دیگر کشورها چشم دارد، علمای اهل سنت و همچنین سایر علمای جهان اسلام، دولت محترم مصر و آحاد مسلمانان در قبال این اقدام تروریستی سکوت نکرده و اجازه تکرار چنین اقداماتی را ندهند./907/د102/ج
ارسال نظرات