۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۷۳۴۳۷
استاد حوزه علمیه اهواز:

هدف متعالی خنثی کننده وسوسه های شیطانی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه اهواز داشتن هدف را سبب خنثی سازی وسوسه های شیطانی دانست و گفت: شیطان و نیروی های خبیث آن انسان هایی را مورد هجوم قرار می دهند که مادی گرا و بدون هدف هستند.
حجت الاسلام مهدي زرشناس، معاون تهذيب حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام مهدی زرشناس، استاد حوزه علمیه اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که تعیین هدف برای فعالیت های فرهنگی سبب راهبردی ساختن آنان می شود، اظهار داشت: زمانی که هدفی برای کاری تعیین شود وسوسه های شیطانی به مراتب کم و خنثی خواهد شد.

وی با تأکید بر این که شیطان زمانی افراد را مورد وسوسه و تخیل قرار می دهد که فاقد هدف و اندیشه باشند، بیان داشت: شیطان و نیروی های خبیث آن انسان هایی را مورد هجوم قرار می دهند که مادی گرا و بدون هدف هستند.

استاد حوزه علمیه اهواز با بیان این که پس از تعیین هدف باید نیت خالصانه به درگاه خداوند صورت گیرد، تأکید کرد: زمانی که در حال کار و کوشش فعالیت های فرهنگی در مسجد، حوزه علمیه و نهاد مذهبی هستیم باید مراقب خودسازی خویش باشیم.

حجت الاسلام زرشناس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت های فرهنگی در قالب حلقه های شجره طیبه صالحین ابراز داشت: جذب نیرو که از سوی سرگروه در حلقه صورت می گیرد باید برای گسترش فعالیت های مذهب تشیع و برای امام زمان(عج) باشد.

استاد حوزه علمیه اهواز با تأکید بر این که سرگروه باید برای جذب و تثبت نیرو حلقه های صالحین صبر و تحمل داشته باشد، تأکید کرد: روند کار و فعالیت در مسجد خواهان صبر و شکیبایی است.

وی همچنین با اشاره به داشتن اخلاص در عمل بیان داشت: راه های کسب دستیابی به اخلاص، توکل بر خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار(ع) است.

حجت الاسلام زرشناس در پایان سخنانش تأکید کرد: متربیان حلقه های صالحین بهترین ارزیاب اخلاص سرگروه و مربیان این حلقه ها هستند./9458/ت302/غ

ارسال نظرات