۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۷۳۴۴۰
مدیر کل ارشاد خوزستان خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه کتاب قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت اهواز همزمان با ماه مبارک رمضان در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام سپهر در نمايشگاه قرآن و عترت اهواز

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به تشریح برنامه های فرهنگی و دینی این اداره در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: براساس سیاست گذاری سال گذشته از سوی مسؤولان خوزستانی امسال نیز مانند سال گذشته کرسی تلاوت قرآن با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی خوزستان، آموزش و پروش، سپاه حضرت ولی عصر(عج)، صدا و سیما و با حمایت استانداری خوزستان در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان با بیان این که برگزاری کرسی های تلاوت قرآنی حرکتی در راستای ترویج علوم قرآنی است، ابراز داشت: خوشبختانه در سال گذشته حضور مردم در این مراسم بسیار خوب و گسترده بود که امسال امیدواریم با اطلاع رسانی رسانه های جمعی و مکتوب شاهد حضور گسترده مردم در کرسی تلاوت قرآن اهواز باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به برنامه های فرهنگی این اداره در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: همچون سال های گذشته نمایشگاه قرآن و عترت اهواز با موضوع قرآن و اهل بیت در اهواز و شهرهای استان خوزستان برگزار می شود.

حجت الاسلام سپهر با تأکید بر این که این نمایشگاه ویژه علوم قرآنی، اسلامی و مذهبی است، بیان داشت: در این نمایشگاه کتب قرآنی و اسلامی هدفمند با 40 درصد تخفیف به مردم اهواز عرضه می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان به شرایط کمی و کیفی نمایشگاه قرآن و عترت اهواز اشاره و خاطرنشان کرد: نمایشگاه امسال از لحاظ کمی و کیفی بهتر از سال گذشته خواهد بود و با استفاده از تجاربی که در سال های گذشته کسب کرده ایم تلاش داریم نمایشگاهی ارزشمند و با کیفیت به مردم در ماه رمضان عرضه کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به بخش های گوناگون این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: نمایشگاه قرآن و عترت اهواز در بخش های فعالیت های قرآنی، حجاب و عفاف، مهدویت، پاسخ گویی به شبهات، نرم افزار های دیجیتالی و قرآنی و غرفه خبرگزاری های دینی به مردم اهواز خدمات رسانی خواهد کرد.

حجت الاسلام سپهر با بیان این که برای عرضه کتب در این نمایشگاه فراخوان برای ناشران ارسال شده است، تصریح کرد: هنوز آمار تعداد کتب در این نمایشگاه مشخص نیست اما طبق سیاست گذاری های سال گذشته تلاش داریم که بیش از 10 هزار جلد در این نمایشگاه عرضه کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان در بخش پایانی سخنانش ابراز داشت: نمایشگاه امسال از نظر محتوایی و کیفی نسبت به سال گذشته متفاوت تر است و بخش عربی این نمایشگاه از نظر عناوین و کتب در مقایسه با سال گذشته فرق داشته است و همچنین جدیدترین تألیفات و چاپ های قرآنی در این نمایشگاه عرضه می شود./9461/ت302/غ

ارسال نظرات