۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۷۳۴۴۶
امام جمعه کازرون:

وهابیت جریانی انحرافی در جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کازرون، کشتار وحشیانه شیعیان مصر را محکوم کرد و گفت: وهابیت یک جریان انحرافی علیه اسلام است و همیشه این فرقه ضاله، در برابر اسلام ایستاده اند و مسلمانان باید در مقابل آنها هوشیار باشند.
حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه كازرون
 حجت الاسلام  محمد خرسند، امام جمعه کازرون، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در واکنش به شهادت شیخ حسن شحاته و چند نفر از شیعیان مصر به دست تندروهای سلفی در این کشور،گفت: این اقدام زشت در ادامه همان جنایاتی است که از طرف وابستگان استکبار و تحریک علمای مزدور وهابی صورت گرفته است.
 
این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: جای تعجب است که این حادثه در کشوری اتفاق می‌افتد که مرکز اهل سنت است و بزرگ‌ترین دانشگاه اهل سنت در آن است و محبین زیادی از اهل بیت(ع) در آن قرار دارند.
وی اختلاف افکنی در جهان اسلام را توطئه استکبار خواند و افزود: دشمن یک طراحی دقیقی کرده است تا در کشورهای گوناگون اسلامی تخم تفرقه و اختلاف را بکارد و حوادث سوریه، عراق و پاکستان نیز در ادامه این اختلاف افکنی است و نباید گذاشت این تخم اختلاف به ثمر برسد.
امام جمعه کازرون تصریح کرد: امت اسلام بویژه علمای اهل سنت باید هوشیار باشند و این حرکت زشت را محکوم و توجه کنند که سود این کارهای مذبوحانه وهابیت به جیب استکبار و دشمنان اسلامی خواهد رفت، البته این رفتارهای وهابیت موجب می‌شود که افراد بیشتری به اسلام ناب گرایش پیدا کنند.
وی در پایان اظهار داشت: وهابیت را انگلیس ایجاد کرد و یک جریان انحرافی علیه اسلام است و همیشه این فرقه ضاله در برابر اسلام ایستاده و رفیق استکبار بوده اند و هزینه این جریانات به‌واسطه عربستان و قطر تأمین می‌شود، این غده سرطانی باید از بدنه اسلام جدا شود./978/ت302/ج
 
ارسال نظرات