۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۷۳۴۶۶
مدیر حوزه علمیه استان تهران:

درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر بزرگترین سیاست آمریکا و اروپا برای حفظ اسراییل است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان تهران سلفیون، القاعده و وهابی‌های عربستان را عامل استکبار جهانی دانست و گفت: امیدوارم همانطور که خون شهدای عاشورا سبب بقای اسلام امروز است، خون مقدس شیخ شحاته سبب پیروزی همه مسلمان شود.
حجت الاسلام والمسلمين خسروشاهي مدير حوزه علميه تهران

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد باقر خسروشاهی، مدیر حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر و به جان هم انداختن آنها را سیاست آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها دانست و گفت: این سیاست هم‌اکنون به‌وسیله سلفیون و تکفیری‌ها انجام می‌شود.

وی اسراییل را دشمن مشترک و هدف اصلی مسلمانان عنوان و تأکید کرد: با درگیر کردن مسلمانان و به جان هم انداختن آنها با یکدیگر، قهرا اسراییل فراموش می‌شود و این بزرگترین سیاست آمریکا و اروپا برای حفظ رژیم اشغالگر قدس است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران با این‌که شهادت شیخ شیعه در مصر، آن هم در پایتخت مصر شاهد بر این است که شیعه در حال پیروزی در دنیا است، ابراز داشت: امیدوارم همانطور که خون شهدای عاشورا سبب بقای اسلام امروز است، خون مقدس شیخ شحاته سبب پیروزی همه مسلمان شود.

سلفیون، القاعده و وهابی‌های عربستان عامل استکبار جهانی هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین خسروشاهی با تأکید بر این‌که امت اسلامی باید حقیقت این قضایا را درک کنند که آیا سلفی‌ها واقعا لله کار می‌کنند و یا در خدمت استعمار هستند، تصریح کرد: درک این نکته از سوی همه مسلمانان بسیار اهمیت دارد و در این‌صورت می‌توانند در برابر آنها مقاومت کرده و جلوی آنها را بگیرند./956/ت302/ع

ارسال نظرات