۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۷۳۵۰۶
سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوند خبرداد؛

اجرای طرح هسته‌ها و بوستان‎های فرهنگی در نهاوند

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری هسته‌های فرهنگی و بوستان فرهنگی در نهاوند خبر داد.
سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت الاسلام حسین گروسی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند، در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن جلسات تبلیغات اسلامی شهر نهاوند، اظهار داشت: برنامه‌های اوقات فراغت در دو بخش خواهران و برادران به منظور بالا بردن سطح فرهنگی و اجتماعی و مذهبی نسل نوجوان و جوانان از هیجدهم تیرماه امسال انجام می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های اوقات فراغت با عنوان آموزش خانواده، گفتمان‌های دینی، مهارت‌های زندگی، شیوه‌های مناسب تربیت فرزندان و آموزش قرآن در طول تابستان در شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام گروسی افزود: کلاس‌های آموزش قرآن در رشته‌های گوناگون برای آقایان نیز در نظر گرفته شده و در مساجد هم برنامه‌های مناسبتی با حضور روحانیان برگزار می‌شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به اجرای طرح هسته‌های فرهنگی و بوستان فرهنگی در نهاوند بیان داشت: طرح هسته‌های فرهنگی برای افراد 15 تا 25 سال و طرح بوستان فرهنگی برای سنین 7 تا 14 سال از جمله برنامه‌های تابستان است.

حجت الاسلام گروسی ادامه داد: رفتار و کردار حضرت علی اکبر(ع) یادآور حرکات و رفتار پیامبر خدا(ص) بود و همین عامل سبب شد تا در چهره او شخصیت پیامبر را مشاهده و با دیدن او یاد حضرت رسول(ص) را در ذهن‌ها زنده کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوند اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع)، دارای شخصیتی شبیه به رسول خدا و شاخه‌ای از آن شجره طیبه و ریشه پاک بود و وارث همه خوبی‌های خاندان عصمت و طهارت به شمار می‌رفت./957/پ203/غ

ارسال نظرات