۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۷۳۵۷۶
آیت الله باریک بین با صدور بیانیه ای:

مقابله جدی با فتنه‌گران تکفیری وظیفه هر انسان موحد است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با صدور بیانیه ای کشتار شیعیان در مصر و لبنان را محکوم کرد و گفت: مبارزه و مقابله جدی با فتنه گران تکفیری که بدون تردید از طرف سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی پشتیبانی و حمایت می‌شوند وظیفه شرعی و تکلیف الهی هر انسان مؤمن و موحد است.
آيت الله باريک بين، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با صدور بیانه ای کشتار شیعیان در مصر و لبنان را محکوم کرد.

 

در این بیانیه آمده است: در شرایطی که دنیای اسلام شاهد بیداری مسلمانان و خیزش انقلابی آنان با هدف پایان دادن به سلطه ظالمانه و مستکبرانه قدرتهای استعمار گر و گشودن فصلی جدید در زندگی ملتهای مسلمان است دشمنان عنود و خبیث هر روز در نقطه ای از جهان اسلام دست به فتنه گری، کشتار و جنایت می زنند.

 

این بیانیه می افزاید: روزی در پاکستان و افعانستان، روزی در عراق و سوریه وحالا در لبنان ومصر با بمب گذاری و انفجار و به شهادت رساندن شیعیان آن هم با فجیع ترین شکل ممکن در تلاش هستند تا ثمره شیرین وحدت و انسجام مسلمانان را در آتش فرقه گرایی و اختلافات مذهبی بسوزانند و نابود کنند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است، مبارزه و مقابله جدی با فتنه گران تکفیری که بدون تردید از طرف سرویس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی پشتیبانی و حمایت می شوند وظیفه شرعی و تکلیف الهی هر انسان مومن و موحد است.

 

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما ضمن محکوم کردن و تقبیح کشتار شیعیان در پاکستان، لبنان و مصر از دولتمردان این کشورها و علما دلسوز و هوشیار جهان اسلام و سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر می خواهیم در قبال این جنایات وحشیانه قاطعانه موضع گیری کرده و با هوشیاری و درایت خود توطئه های کثیف سران استبکار و صهیونیسم را حنثی نمایند./950/د102/س

ارسال نظرات