۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۷۳۵۸۶
ویژه برادران؛

آزمون کارشناسی جامعةالمصطفی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاونت آموزش جامعةالمصطفی در مقطع کارشناسی و در رشته‌های فناوری اطلاعات و تکنولوژی آموزشی برای سال تحصیلی 93-92 نام‌نویسی می‌کند.
آزمون کاشناسي جامعةالمصطفي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آزمون کارشناسی جامعةالمصطفی ویژه همکاران جامعةالمصطفی، کارکنان و مراکز وابسته به حوزه به همت معاونت آموزشی جامعةالمصطفی العالمیه برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، این آزمون در مقطع کارشناسی و در رشته‌های فناوری اطلاعات و تکنولوژی آموزشی از بین برادران برای سال تحصیلی 93-92 برگزار می‌شود.
التزام عملی به شرایط جمهوری اسلامی و جامعةالمصطفی(ص)، برخورداری از سلامت روحی و جسمی جهت تحصیل، برخورداری از زی طلبگی و خلق و خوی اسلامی، دارابودن مدرک رسمی سطح یک حوزه(مدارج علمی)، دیپلم و کاردانی، حداکثر سن 28 سال، حداقل معدل کل 14 و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری از شرایط پذیرش در مقطع کارشناسی جامعةالمصطفی است.
توسعه و ارتقای سطح علمی و تخصصی کارمند، پرورش محقق در سطح متوسط در رشته‌های مختلف علوم اسلامی، افزایش توانمندی کارمندان برای انجام وظایف تبلیغی و فرهنگی و آموزشی، زمینه‌سازی برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر رشته‌های علوم اسلامی و پاسخ‌گویی تخصصی به نیازهای علمی از اهداف پذیرش دوره کارشناسی جامعةالمصطفی است.
تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، اسکن یک قطعه عکس سه در چهار جدید، اسکن اصل و تصویر مدرک دیپلم و یا گواهی از فراغت از تحصیل از واحد آموزشی مربوط، اسکن مدرک سطح 1حوزه(مدارج علمی) و پرداخت مطلب 300 هزار ریال از طریق درگاه اینترنتی و دریافت شناسه کاربری و رمز عبور از مدارک مورد نیاز ثبت نام در دوره کارشناسی جامعةالمصطفی است.
زمان نام نویسی برای شرکت در آزمون کارشناسی جامعةالمصطفی از چهارم تیرماه امسال آغاز شده و تا 18 تیرماه ادامه دارد و زمان اعلام نتایج نام نویسی نیز از 18 تا 25 مرداد‌ 92 از طریق پایگاه اطلاع رسانی جامعةالمصطفی العالمیه اعلام می‌شود.
آزمون کارشناسی جامعةالمصطفی بیستم دی‌ماه 92 برگزار می‌شود و زمان دریافت کارت آزمون یکم دی‌ماه تا 10 دی‌ماه 92 است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شیوه نام نویسی برای شرکت در آزمون می‌توانند تا 25 تیرماه به پایگاه اینترنتی معاونت آموزش جامعةالمصطفی به نشانی www.edu.miu.ac.ir مراجعه کنند./907/پ203/ی
ارسال نظرات