۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۷۳۶۶۵
صادق آهنگران:

شعرهای معلمی در جبهه حماسه آفرین بود

خبرگزاری رسا ـ آهنگران با اشاره به اخلاق و منش بزرگوارانه مرحوم معلمی تصریح کرد: همه کسانی که با مرحوم معلمی ارتباط داشتند به پاکی و خلوص او اذعان دارند.
حاج صادق آهنگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، صادق آهنگران، مداح هشت سال دفاع مقدس در مراسم خاکسپاری پیکر حاج حبیب‌الله معلمی که در آستان علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد، شعرهای معلمی را برای شهدا آشنا دانست و گفت: شعرهای معلمی در جبهه حماسه آفرین بود و بسیاری از شهدا با اشعار او به فیض شهادت رسیدند.

این مداح اهل بیت با اشاره به اخلاق و منش بزرگوارانه مرحوم معلمی تصریح کرد: همه کسانی که با مرحوم معلمی ارتباط داشتند به پاکی و خلوص او اذعان دارند.

آهنگران با بیان این که معلمی بر زندگی خود بنده هم تأثیر گذار بود، خاطر نشان کرد: در سال هایی که به سبب مشاغل کاری بنده تهران بودم حال معنوی ام عوض شده بود و این را احساس می کردم.

وی از معلمی به عنوان انسانی شهید ساز یاد کرد و گفت: حبیب‌الله معلمی محرم سال گذشته با وجود بیماری و ناتوانی 12 نوحه در بستر را برای اهل بیت سرود.

این مداح اهل بیت با بیان این که ممکن است خداوند مقامی بالاتر از شهدا برای حاج حبیب الله در نظر گرفته شده باشد، اظهار داشت: در روایات آمده نفس و عملی که برای امام حسین(ع) باشد دارای اجر و ثواب است.

آهنگران در پایان سخنان  به نقل خاطره ای پرداخت و گفت: یکی از عرفای اهواز به من می‌گفت تو مصداق نی هستی و اصل دم از خود حاج حبیب‌الله معلمی است./9464/پ203/غ

ارسال نظرات