۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۱۷۳۶۸۸
امام جمعه موقت دامغان:

عمل به قرآن و اسلام مهم ترین پیام شهید بهشتین بود

خبرگزاری رسا _ امام جمعه موقت دامغان، هفته قوه قضائیه را فرصتی برای زنده کردن یاد و خاطره شهید هشتی و یارانش عنوان کرد و گفت: مسؤولان دستگاه قضایی باید سیره و عملکرد شهید بهشتی را در سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهند.
حجت الاسلام فواديان امام جمعه موقت دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام احمد فوادیان، امام جمعه موقت دامغان امروز در مراسم بزرگداشت شهید آیت الله بهشتی و شهدای انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی که در مهدیه و مسجد صاحب الزمان (عج) دامغان برگزار شد، اظهار داشت: پیام شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی ایستادگی بر عمل به قوانین اسلام و قرآن است.

 

وی مظلومیت را یکی از ویژگی های بارز شخصیت ممتاز شهید دکتر بهشتی عنوان کرد و گفت: شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران صدیق امام خمینی(ره) سبب گشوده شدن سرفصل جدیدی از انقلاب اسلامی شد و دشمن برخلاف تصوراتش با به شهادت رساندن این مردان بزرگ عزت و افتخار را نصیب آنها و یاس و ناامیدی را در ضربه زدن به ایران اسلامی نصیب خود کرد.

 

استاد حوزه علمیه دامغان با بیان این که عاملان حادثه هفتم تیر گمراهانی بی بهره از حقیقت و ماهیت انقلاب اسلامی بودند، تصریح کرد: آنها با به شهادت رساندن شخصیت های برجسته انقلاب سعی در نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران داشتند حال آن که نه تنها به هدفشان نرسیدند بلکه چهره کریه خود را برای مردم آشکار کردند.

 

حجت الاسلام فوادیان، هفته قوه قضائیه را فرصتی برای زنده کردن یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن یاران شهیدش عنوان کرد و گفت: مسؤولان دستگاه قضایی که به یقین از افراد متدین و متعهد هستند باید سیره و عملکرد شهید بهشتی را در سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهند.

 

گفتنی است، در این مراسم که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دادگستری، دادسرای عمومی و انقلاب و فرمانداری دامغان برگزار شد روحانیان، مسؤولان و کارکنان دستگاه قضایی ستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی حضور داشتند./938/پ203/ش

ارسال نظرات