۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۷۳۷۰۳
معاون پژوهشی سازمان تبلبغات تاکید کرد:

جلوگیری از تکرار مظلومیت شهید بهشتی برای افراد انقلابی

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهشی سازمان تبلبغات اسلامی با بیان این‌که رسانه‌های بیگانه به ترور شخصیت مقام معظم رهبری می‌پردازند، گفت: همان کاری که نسبت به شهید بهشتی در ترور شخصیت او انجام دادند، هم‌اکنون درباره مقام معظم رهبری انجام می‌دهند و ایشان در اشعارشان فرموده‌اند، هیچ کجا گله نمی‌کنم زیرا یکبار که خواستم زبان به گله باز کنم، دیدم فیوضات درحال دور شدن از من هستند و توبه کردم.
حجت‌الاسلام سيد جواد موسوي هوايي، معاون پژوهشي سازمان تبلبغات اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی هوایی، معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلبغات اسلامی صبح امروز پنج شنبه ششم تیر ماه در نخستین همایش از سلسله همایش‌های جاودانه‌های تاریخ با عنوان «شهید بهشتی و راز ماندگاری» در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد ابراز داشت: نظام‌های غیر دینی دنیا یک همچین شخصیتی را ندارند اما شخصیت‌هایی که دارند را برایشان آنچنان پر طمطراق کلیپ، بروشور، داستان، فیلم سینمایی و سریال درست می‌کنند که انسان شرمنده می‌شود.

وی اظهار داشت: آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی می‌فرمودند اگر تمام انقلاب، شهدا و پانزده خرداد برای این بود که برای شش ماه هم نفس ولی فقیه باشیم و تحت ولایت امام زندگی کنیم، از لحاظ شرعی وظیفه داشتیم این کار را انجام دهیم.

معاون پژوهشی سازمان تبلبغات اسلامی با اشاره به این‌که امام خمینی(ره) فرمودند شهید بهشتی یک ملت بود برای ملت ما، بیان داشت: یکی از ویژگی‌های تقریبا منحصر به فرد امام خمینی(ره) که در معصومین(ع) می‌توان آن را پیدا کرد، این بود که از صفات و درجاتی که می‌خواستند به افراد بدهند، بجا، دقیق و درست استفاده می کردند.

حجت‌الاسلام موسوی هوایی با اشاره به این‌که امام خمینی(ره) فرمودند شهادت بهشتی در مقابل مظلومیت او کوچک بود، بیان داشت: شهادت عظمت بسیاری دارد اما مظلومیت شهید بهشتی چقدر بزرگ است و از لحاظ معرفتی برای امام خمینی(ره) چقدر مهم بوده که اینطور فرمودند.

وی با بیان این‌که رسانه‌های بیگانه به ترور شخصیت مقام معظم رهبری می‌پردازند، اظهار داشت: همان کاری که نسبت به شهید بهشتی در ترور شخصیت او انجام دادند، هم‌اکنون درباره مقام معظم رهبری انجام می‌دهند و ایشان در اشعارشان فرموده‌اند، هیچ کجا گله نمی‌کنم زیرا یکبار که خواستم زبان به گله باز کنم، دیدم فیوضات درحال دور شدن از من هستند و توبه کردم.

معاون پژوهشی سازمان تبلبغات اسلامی با اشاره به گفته یکی از رجال سیاسی مبنی بر این‌که این انتخابات دموکراتیک‌ترین انتخابات جهان بوده است، گفت: انتخابات امسال را همان شورای نگهبان، تقریبا بلکه تحقیقا همان ناظرها و همان وزارت کشوری برگزار کردکه در سال 88 انتخابات در سال 88 وجود داشت، ای کاش کمی عکس شهید بهشتی را در مقابل خود قرار می‌دادیم.

حجت‌الاسلام موسوی هوایی تأکید کرد: نباید دوباره راهی را برویم که مظلومیت افراد در خط انقلاب آنقدر عظیم شود که مانند شهید بهشتی، امام(ره) بفرمایند شهادت او در مقابل مظلومیتش کوچک بود.

وی با تأکید بر این‌که نباید مطیع محض ولایت بودن را از دست بدهیم، بیان داشت: حتی در جوامع سکولار وقتی از محور رهبری که او را پذیرفته بودند، دور می‌شدند، تفرق آراء، در نتیجه تفرق افراد و در نهایت با شکست و منحل شدن آن تمدن و پایه ریزی تمدن جدید مواجه می‌شدند.

معاون پژوهشی سازمان تبلبغات اسلامی گفت: خیلی‌ها به مرکز هامبورگ رفتند و شکل غربی گرفته و گفتند هرچه در مقابل آزادی قرار بگیرد، حتی دین هم باشد باید از بین برود ولی شهید بهشتی بر روی اصول ماند./956/پ202/ص

ارسال نظرات