۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۷۳۷۱۱
آیت الله موحدی کرمانی:

کشتار جز رسوایی ثمره‌ای برای دشمن نخواهد داشت/ استکبار به دنبال نابودی هویت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران با تاکید بر این که دشمن با کشتار و قتل عام نمی تواند به هدف خود برسد بلکه این عمل دشمن باعث رسوایی آنها خواهد شد، گفت:‌ دشمنان امروز با هجمه های سنگین علیه مظلومان دنیا در فکر از بین بردن هویت اسلامی کشورها هستند.
آيت الله موحدي کرماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای 7 تیر در حسینیه ثارالله سپاه استان اردبیل، با اشاره به فضائل شهید بهشتی، خاطرنشان کرد: دکتر بهشتی عالم به زمان بود و بصیرت و شناخت عجیبی در حوزه دین و مسائل روز دنیا داشت.
 

وی افزود: شهید بهشتی با تاسیس مدارس متعدد در زمینه علم و دین و تالیف کتاب های دینی و آموزشی تحولی زیربنایی در آموزش و پرورش کشور ایجاد کرد.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: شهید بهشتی همواره در فکر تربیت طلاب و روحانیان آگاه و مسلط به زبان های خارجی بود تا با اعزام آنها به خارج از کشور،  زمینه تبلیغ و گسترش اسلام در دیگر کشورها فراهم شود.
 

آیت الله موحدی کرمانی تصریح کرد: این شهید بزرگوار با تفکر اسلامی سعی کرد تا در قانون اساسی اصل مترقی ولایت فقیه را به صورت شایسته و مناسب متذکر شود تا پایه های نظام حکومتی بر پایه ولایت فقیه شکل بگیرد و مستحکم شود.
 

وی حادثه 7 تیر را حادثه ای دلخراش برای امام و امت دانست و گفت: به دنبال حادثه تلخ 7 تیر، چهره منافقان به ویژه بنی صدر و تلاش آنها برای به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی در همان سال های نخستین انقلاب برای مردم آشکار شد.
 

امام جمعه موقت تهران به علل و عوامل این حرکت ناجوانمردانه دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان با این حرکت ها و اقدامات سعی در به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی و تسلیم امام و ملت ایران اسلامی داشتند که با آگاهی ملت بصیر و هدایت های امام راحل(ره) در هیچ یک از این اقدامات موفق نبودند و ثمره ای جز رسوایی برای دشمنان حاصل نشد.
 

وی به حقیقت عاشورایی و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و اظهار داشت: حیات ملت ایران اسلامی همانند حیات طیبه ائمه اطهار (ع) است که هرگز پرچم ظلم، ستم و نفاق را نپذیرفته است.
 

آیت الله موحدی کرمانی به اقدامات دشمنان در از بین بردن تاثیرات استکبار ستیزی انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: دشمنان امروز با هجمه های سنگین علیه مظلومان دنیا در فکر از بین بردن هویت اسلامی کشورها است و هر جا فرصتی یافته به انواع جنایات دست زده تا اسلام و حقیقت انقلاب را از ملت بگیرد.
 

وی اعمال خبیثانه دشمنان از جمله ترور و قتل عام را برای خاموش کردن حق و حقیقت، عملی باطل خواند و عنوان کرد: در قرآن کریم به این حقیقت اشاره شده است که دشمن با کشتن و قتل عام نمی تواند به هدف خود برسد بلکه این عمل دشمن باعث رسوایی او خواهد شد.
 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در شهادت دکتر بهشتی و همراهانش، جبهه کفر با همین تفکر به اشتباه افتاد و امروز شاهد بالندگی هر چه بیشتر تفکر و اندیشه این شهید بزرگوار در ایران و حتی جهان هستیم. /937
 

ارسال نظرات