۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۷۳۷۱۳
نماینده مردم اهواز در مجلس:

معلمی زبان گویای رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که معلمی هنرمندی مکتبی بود، اظهار داشت: این پیر غلام اهل بیت در طول عمر خود، زبان گویای دردمندی تشیع و رزمندگان اسلام بود.
دكتر  ناصر سوداني نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي

ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به تشریح شخصیت حاج حبیب الله معلمی پرداخت و گفت: معلمی از بندگان صالح خدا بود و هنر خود را در خدمت به اسلام به کار گرفت.

وی با بیان این که معلمی هنرمندی مکتبی بود، اظهار داشت: این پیر غلام اهل بیت در طول عمر خود، زبان گویای دردمندی تشیع و رزمندگان اسلام بود.

سودانی اشعار معلمی را بیانگر سلحشوری و دلاوری های رزمندگان دانست و افزود: اشعار معلمی در دوران دفاع مقدس مجموعه ای از آلبوم ادبیات مکتبی بود که به نمایش گذاشته شد.

حاج حبیب الله استعداد های خود را در خدمت به دفاع مقدس به کار گرفت

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که معلمی انسانی مخلص به معنای واقعی کلمه بود، تصریح کرد: حاج حبیب الله استعدادهای خود را در خدمت به دفاع مقدس و در راستای احیای ارزش های انقلاب اسلامی به کار گرفت.

وی حماسه بخشی به جبهه ها را دلیل ماندگاری اشعار معلمی دانست و گفت: اشعار معلمی و نوای دلنشین حاج صادق آهنگران سبب شکل گیری سروده های انقلاب و ماندگاری آنها شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اخلاص در عمل و اتصال به اهل بیت به ویژه امام حسین(ع) را از دیگر دلایل ماندگاری اشعار معلمی عنوان کرد./9464/ت302/غ

 

ارسال نظرات