۰۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۷۳۷۲۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان:

شهادت شهید بهشتی سند مظلومیت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ‌این سند مظلومیت مردم ایران است که بزرگان کشور را به خاک و خون می‌کشانند و مهترین سند افتخار کشورهم همین است از این رو باید گفت که شهادت دکتر بهشتی سند مظلومیت و نشان عروج و بالایی و ولایی کشور ایران اسلامی است.
شهيد بهشتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر، صبح امروز با حضور رؤسای استان همدان درمسجد مهدیه این استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام احد آزادی خواه، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در این مراسم، با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشور، خاطرنشان کرد: امروز شبکه‌های پیچیده ماهواره‌ای بر علیه انتخابات کشور تبلیغ می‌کردند و برخی از ایادی داخلی آن‌ها اقدام به تخریب، توطئه و فتنه علیه کشور کردند و در برنامه‌های خود تئوری‌هایی هم چون تحریم، حضور حداقلی مردم در پای صندوق‌های رأی را در نظر داشتند که خوشبختانه لطف خدا شامل ما شد و فتنه‌های آنان را خنثی شد.

وی افزود: امروز دشمنان کشور دست از پا دراز تر و با فتنه جدید به مسأله عذر خواهی از مردم ایران پرداخته‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به مظلومیت مردم ایران ادامه داد: ‌این سند مظلومیت مردم ایران است که بزرگان کشور را به خاک و خون می‌کشانند و مهم‎ترین سند افتخار کشورهم همین است؛ از این رو باید گفت که شهادت دکتر بهشتی سند مظلومیت و نشان عروج و بالایی و ولایی کشور ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: در طول تاریخ نخست حرمله حضرت علی اصغر(ع) را تروریست نامید و پس از آن هم رژیم اشغالگرا بچه های معصوم غیر ممیز را تروریست می‌نامند این‌ها در یک مسیر هستند و شهید بهشتی هم مسیر علوی زندگی کردن را به ما آموخت و مسیر تعالی قرآن را به ما یاد داد.

حجت الاسلام آزادی خواه در بخش دیگری از سخنانش به علت مظلومانه شهید شدن دکتر بهشتی هم اشاره کرد و بیان داشت: امروز بزرگان ما از خطر اختلاف میان مردم بترسند، با توجه به این نکته، ما مسؤولان و فرهیختگان و نخبگان کشور این را باید بدانیم و مراقب باشیم که اختلاف افکنی میان حکومت اسلامی ایجاد مانع می‌کند، همان طوری که در کشور مصر شیعیان با بی تدبیری شخص مرسی قتل و عام می‌شوند که انتظار مردم جهان از این فرد این نبود، آیا این نتیجه اختلافات میان مسلمانان جهان نیست؟/957/پ203/غ

ارسال نظرات