۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۷۳۹۱۶

دوره شیعه شناسی در اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی حضرت صاحب الامر(عج) اهواز از برگزاری دوره شیعه شناسی ویژه دانش آموزان مقطع دبیرستان خبرداد.
حجت الاسلام سلطاني، مدير حوزه علميه المهدي زرگان اهواز

 

حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی، مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی حضرت صاحب الامر(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره شیعه شناسی ویژه نوجوانان مناطق محروم اهواز به ویژه شهرستان باوی اظهار داشت: این دوره با حضور دانش آموزان مقطع دبیرستان برگزار می شود.

 

وی با بیان این که جایگاه تشیع باید برای مردم تبیین شود، اظهار داشت: با برگزاری این دوره های اعتقادی می توان گامی برای اعتلای مذهب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برداشت.

 

حجت الاسلام سلطانی در ادامه با اشاره به زمان برگزاری این دوره افزود: دوره شیعه شناسی از امروز هشتم تیر ماه در ساختمان مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان اهواز برگزار و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی حضزت صاحب الامر(عج) اهواز، با تأکید بر این که حقانیت مذهب تشیع باید برای جهانیان ثابت شود، بیان داشت: حوزه علمیه بهترین و بزرگ ترین رسالت را برای تبیین مذهب تشییع برای جهانیان دارد.

حجت الاسلام سلطانی همچنین خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی تبلیغی حضرت صاحب الامر(عج) در نظر دارد که در طول فصل تابستان و اوقات فراغت طلاب و دانش آموزان دوره های گوناگون اعتقادی، نقد فرقه های انحرافی و پاسخ به شبهات برگزار کند.

مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان اهواز در پایان تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این دوره ها راه شناخت و تبیین مذهب علوی را برای مردم آسان کنیم./9458/ت303/ب

ارسال نظرات