۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۷۴۰۰۲
20 تیرماه؛

نتایج نهایی پذیرش حوزه علمیه خواهران میاندوآب اعلام می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب با اشاره به اعلام اسامی سه برابر ظرفیت پذیرش این مدرسه حوزوی گفت: نتایج پذیرفته شدگان نهایی حوزه علمیه این شهرستان بیستم تیرماه سالجاری اعلام می شود.
نتایج نهایی پذیرش حوزه علمیه خواهران میاندوآب اعلام می شود

زیبا پرهیزگار، مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: ظرفیت پذیرش امسال حوزه علمیه این شهرستان سی نفر  است که در پایه تحصیلی سطح دو (کارشناسی) مشغول فراگیری علوم و معارف اسلامی خواهند شد.

 

 پرهیزگار با اشاره به اعلام اسامی سه برابر ظرفیت پذیرش این مدرسه حوزوی گفت: نتایج پذیرفته شدگان نهایی بیستم تیرماه اعلام می شود.

 

 وی تصریح کرد: در حال حاضر دویست بانوی طلبه در سطوح مختلف تحصیلات حوزوی مشغول فراگیری معارف دینی و اسلامی هستند.

 

 پرهیزگار همچنین به فعالیت های ارتقایی حوزه علمیه میاندوآب در حوزه پژوهش اشاره کرد و افزود: جلسات ماهانه معاونت پژوهشی این مرکز حوزوی به صورت منظم درحال برگزاری است.

 

این مسؤول در ادامه به برنامه های تابستانی حوزه علمیه خواهران شهرستان میاندوآب در سالجاری اشاره کرد و گفت: همچون سال های گذشته امسال نیز طرح ارتقای توان تبلیغی مبلغان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان 35 نفر از بانوان مبلغه حوزه علمیه شهرستان میاندوآب به مناطق شهری و روستایی جهت تبلیغ و ترویج آموزه های دینی و معارف اسلامی اعزام می شوند.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران میاندوآب خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت خاص فرهنگی و دینی مناطق روستایی اولویت اصلی در اعزام مبلغان دینی به مناطق مختلف با روستاها و مناطق محروم است./936/ت303/ب

ارسال نظرات