۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۷۴۰۳۲

حوزه علمیه رضویه خرمشهر طلبه می پذیرد

خبرگزاری رسا ـ حوزه علمیه رضویه خرمشهر برای سال تحصیلی جدید از میان پذیرفته شدگان در آزمون سراسری حوزه علمیه طلبه می پذیرد.
طلبه

حجت الاسلام عبدالله بحرانی، مدیر مدرسه علمیه رضویه خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پذیرش طلبه جدید در این مدرسه اظهار داشت: از نفرات برگزیده در آزمون سراسری حوزه علمیه 15 نفر در مدرسه علمیه رضویه پذیرش خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری مصاحبه ویژه طلاب متقاضی ورود به حوزه علمیه خرمشهر بیان داشت: مصاحبه با نفرات معرفی شده از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان آغاز و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام بحرانی خاطرنشان کرد: پرسش هایی که در روند مصاحبه از پذیرفته شدگان صورت می گیرد، در زمینه های تعهد به نظام اسلامی، پیروی از ولایت فقیه، دانسته های سیاسی، اجتماعی و مذهبی خواهند بود.

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرمشهر با بیان این که فعالیت های پژوهشی و تحقیقی فرد پذیرفته شده در قبولی وی تأثیر ویژه ای خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تحقیقات پژوهشی در زمینه های پاسخ به شبهات، بیان حقیقت های مذهب تشیع و مقاله های اعتقادی از ملاک های قبولی در مصاحبه و ورود به حوزه علمیه خواهد بود.

حجت الاسلام بحرانی آمار کل طلاب مدرسه علمیه رضویه خرمشهر را بیش از 100 نفر دانست و افزود: در مدرسه علمیه رضویه پایه یک، دو و سه وجود دارد که طلاب در آن ها تحصیل می کنند./9458/ت302/غ

ارسال نظرات