۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۱۷۴۰۳۸

امکان ادامه تحصیل طلاب و کارگزاران حج در دانشگاه امام رضا فراهم شد

خبرگزاری رسا ـ امکان ادامه تحصیل طلاب و کارگزاران حج با امضای تفاهم نامه ای میان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و دانشگاه امام رضا(ع) فراهم شد.
حج و زيارت

حجت الاسلام مسعود حاج ابراهیمی، مسؤول آموزش بعثه مقام معظم رهبری در خراسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری سا در مشهد از انعقاد تفاهم نامه ای با دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) به منظور فراهم آمدن امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد خبر داد.

 

وی اظهار کرد: به موجب این قرارداد که به پیشنهاد دفتر خراسان از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت منعقد شده است، کلیه روحانیان حج عمره و عتبات کشور در مقطع کارشناسی، طلاب و روحانیان حوزه علمیه، کارگزاران و پرسنل حج و زیارت و مسؤولان این حوزه می توانند از طریق پذیرش در آزمون اختصاصی، به صورت مجازی در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

 

حجت الاسلام حاج ابراهیمی افزود: در مقطع کارشناسی ارشد همه روحانیان تحت شبکه بعثه رهبری می توانند در رشته ارتباطات با گرایش حج و زیارت و در مقطع  کارشناسی در رشته تبلیغ در حج و زیارت تحصیلات خود را ادامه دهند.

 

مسؤول آموزش بعثه رهبر معظم انقلاب در منطقه خراسان، شرط حضور در آزمون را عدم منع قانونی برای نظام وظیفه و دارابودن دیپلم قدیم یا پیش دانشگاهی عنوان و تصریح کرد: ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی200 نفر و در مقطع کارشناسی ارشد 50 نفر است.

 

وی ابراز کرد: علاقمندان تا سه روز آینده می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از جزئیات نام نویسی به پایگاه اینترنتی بعثه خراسان یا دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام حاج ابراهیمی یادآور شد: کلاس های مقطع تحصیلی دکتری در بعثه نیز پس از پذیرش دانشجو از سال تحصیلی امسال آغاز می شود./930/ت303/ش 

ارسال نظرات