۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۷۴۱۰۷
همزمان با ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

اعزام 507 مبلغ در طرح ضیافت الهی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم از اعزام 507 مبلغ در طرح ضیافت الهی همزمان با ماه رمضان خبر داد.
سازمان اوقاف و امور خيريه
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام احمد شعبانی، مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به برنامه‌های تابستانی اداره کل امور دینی و اعزام مبلغ گفت: 536 مبلغ برای طرح نشاط معنوی ویژه ایام تابستان ثبت‌نام کرده‌اند و از امروز فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: محور کار این مبلغان بیشتر در زمینه کلاس‌داری در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان است.
مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت اظهار داشت: این خیمه‌ها در چند محور کودک و نوجوان، سخنرانی‌های چند رسانه‌ای، مشاوره و پاسخ به شبهات و قرآن بخوان، جایزه بگیر با عنوان نقاشی‌های هدف‌دار برپا شده است.
حجت‌الاسلام شعبانی از اعزام 507 نفر مبلغ در ضیافت الهی خبر داد و افزود: اعزام تخصصی برای تفسیر قرآن نیز در نظر گرفته شده که مفسران قرآنی از مرکز تفسیر قرآن معرفی شده و در هر استان یک یا دو نفر بر اساس نیازشان اعزام می‌شوند.
مدیرکل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: مبلغان در طرح نشاط معنوی تا 25 مرداد سال جاری و در طرح ضیافت الهی در ماه رمضان در مناطق تبلیغی حضور پیدا می‌کنند./907/د102/پ
ارسال نظرات