۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۱۷۴۱۴۶
در ماه مبارک رمضان؛

110 کرسی ترتیل قرآن در خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری 110 کرسی ترتیل خوانی قرآن کریم در 110 نقطه خوزستان ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.
حجت الاسلام سپهر مديرکل ارشاد خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شامگاه یکشنبه نهم تیرماه در نشست شورای فرهنگ عمومی، با بیان این که در سال جاری بهره مندی مناسب از فرصت های معنوی ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: 110 کرسی ترتیل خوانی قرآن کریم در 110 نقطه خوزستان ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان با بیان این که از 110 کرسی 20 کرسی در مساجد بزرگ شهرستان اهواز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در راستای تعمیق معارف قرآنی در ماه مبارک رمضان مرکزی برای تولید برنامه های قرآنی با محوریت ضبط زنده 30 جزء قران کریم ساماندهی شده است، بیان داشت: امیدواریم که با تدارک برنامه های خوب و مناسب، بتوانیم از فرصت های معنوی ماه مبارک رمضان به بهترین شکل استفاده کنیم.

حجت الاسلام سپهر در بخش دیگری از سخنانش به ارائه گزارشی از عملکرد شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال 91 و سه ماهه اول سال 92 پرداخت و گفت: در سال 91، یکصد و شصت و شش نشست در خوزستان برگزار شد که هفت برنامه به صورت استانی و 159 نشست به شکل شهرستانی برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال 92، بیست و هفت جلسه در استان برگزار شد که سه جلسه به صورت استانی و 24 جلسه به شکل شهرستانی تشکیل شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان با تأکید بر این که در سال 91 شهرستان های دزفول، بهبهان و هندیجان در برگزاری نشست های فرهنگ عمومی بسیار فعال بودند، اظهار داشت: عمده دستور جلسات در سال 91 و سه ماهه نخست سال 92 در راستای تحقق حماسه سیاسی، انتخابات، برگزاری نشست های علمی و مشورتی، طرح پیشنهادی ویژه حجاب و عفاف، هفته زن و امام زمان(عج) برگزار شده است./9461/203/غ

ارسال نظرات