۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۷۴۱۵۷
آیت الله نمازی:

گره گشایی از مشکلات مردم به لحاظ توحیدی و معرفتی بالاترین عبادت است

خبرگزاری رسا‌ ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان تاکید کرد: لباسی که خداوند به دست بندگان صالح خود براندام اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا پوشانده، لباس فخر و خدمت به مردم است و به لحاظ معرفتی و توحیدی هیچ عبادتی در نزد خدا عزیزتر و مجبوب تر از گره گشایی از خلق خدا نیست.
آيت الله نمازي  آيت الله نمازي آيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از کاشان،  آیت الله عبدالنبی نمازی، امروز در دیدار با اعضای شورای چهارم شهر کاشان، اظهارداشت: مردم به شما اعتماد و شما را امین خود کردند و این مسؤولیت سنگینی است که مردم به دوش شما گذاشته اند و از این لحظه به بعد تا چهار سال آینده باید درحال آماده باش باشد و هیچ فرصتی را برای خدمت به مردم از دست ندهید.

 

وی افزود: لباس خدمت به مردم لباس فخر است که مردم کاشان شما را به عنوان اُمنای خود و امین خود برای حُسن اداره شهرستان انتخاب کردند و مدیریت شما باید کارشناسانه باشد که حتی لحظه ها را برای خدمت به مردم از دست ندهید.

 

امام جمعه کاشان گفت: اعتماد مردم به شما حاکی از این است که شما در نزد مردم به عنوان افرادی متعهد و کارشناس در مسائل مختلف مدیریت شهری دارای جایگاه مقبولی هستید و لباسی که خداوند به دست بندگان صالح خود براندام شما پوشانده، لباس فخر و خدمت به مردم است و به لحاظ معرفتی و توحیدی هیچ عبادتی در نزد خدا عزیزتر و مجبوب تر از گره گشایی از خلق خدا نیست و این حقیقتی است که از آیات قرآن و روایات و سیره عملی ائمه اطهار به ما رسیده است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به این که اخلاص در عمل به کار ها ارزش و بها می دهد، گفت: نخستین مطلبی که نظام توحیدی باید مورد توجه مسؤولان قرار داشته باشد اخلاص در عمل و کار برای رضایت خدا و تحصیل رضای بندگان خدا است.

 

وی افزود: صحبت کردن از اخلاص آسان است اما برای عملیاتی کردن اخلاص در میدان عمل مشکل است و برای رسیدن به آن باید از پیچ و خم ها و گردنه های سخت و دشواری عبور کرد تا به این مقام رسید.    

 

وی با اشاره به این که برای نظام جمهوری اسلامی جوانان زیادی به شهادت رسیدند و در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی همه مقامات کشور قربانی شدند، گفت: منتخبین مردم در مجلس، ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر باید بدانند ما درامتداد کاروان شهدا قرار داریم و زنده مانده ایم تا برای اسلام تا خون دل بخوریم.

 

امام جمعه کاشان با اشاره به این که استفاده قطره ای از آب در بخش کشاورزی به دلیل ارزشمندی آب است، گفت: شما نیز از عمر با ارزش خود طی مدت 4 سال نمایندگی مردم در شورای اسلامی شهر کاشان، عمرتان را قطره برای خدمت به مردم هزینه کنید چون عمر کارگزار و خدمتگزار به مردم تا زمانی که مسؤولیت دارد باید هزینه شود.

 

وی افزود: در خدمت به مردم سهل انگاری نکنید با تمام قوا و توان وارد میدان شوید تا در پایان دوره چهار ساله نمایندگی خود در شورای اسلامی شهر کاشان بتوانید یک کاشان متحول شده را تحویل مردم دهید.

 

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان بر استفاده اعضای شورای اسلامی شهرکاشان از تجربه و تخصص کارشناسان در امور شورای اسلامی شهر تأکید کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی نباید تنها به دانش و تخصص خود اکتفا کنند؛ باید از همه ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان برای توسعه و آبادانی کاشان استفاده شود.

 

 آیت الله نمازی به اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کاشان توصیه کرد ضمن استفاده از مشاوره و تجربه کارشناسان و متخصصین در هر رشته ای، اولویت های شهرستان را احصاء و در جهت اولویت های شهرستان حرکت کنید./939/پ202/ج

ارسال نظرات