۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۷۴۱۸۳
استاد حوزه و دانشگاه:

گسترش روز افزون اسلام در غرب، حقانیت اهل بیت را آشکار کرد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که با گسترش روز افزون اسلام در غرب، حقانیت اهل بیت(ع)، در دنیا آشکار شد، گفت: وهابیت و متحدان غربی آنها با نسل کشی شیعیان و ایجاد اختلاف های مذهبی میان مسلمانان می خواهند از گسترش روزافزون اسلام جلوگیری کنند.
گسترش روز افزون اسلام در غرب، حقانیت اهل بیت را آشکار کرد

حجت الاسلام حسینی استاد حوزه و دانشگاه بیرجند در گفت وگو با خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این که هدف وهابیت از کشتار شیعیان در مصر برهم زدن وحدت جوامع اسلامی و خشن نشان دادن چهره اسلام است، گفت: وهابیت از گذشته با اسلام واقعی دشمن بوده و در همه دوره های تاریخی به دنبال خشن نشان دان چهره اسلام و پنهان کردن حقیقت واقعی آن بوده اند.

 

وی افزود: باتوجه به گسترش روز افزون اسلام در غرب و آشکار شدن حقانیت اهل بیت(ع)، وهابیت و متحدان غربی آنها با نسل کشی شیعیان و ایجاد اختلاف های مذهبی میان مسلمانان می خواهند از گسترش روزافزون اسلام جلوگیری کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه بیرجند با بیان این که نمی شود با پاشیدن یک مشت خاک چهره خورشید را سیاه کرد، گفت: وهابیت و متحدان غربی آنها نمی توانند با شیعه کشی و ایجاد بحران در سوریه حقیقت اسلام را نابود کنند.

 

وی با بیان این که به شهادت رساندن شیعیان در جهان حقانیت آنها را نشان می دهد گفت: ظلم به مسلمانان موجب افزایش اتحاد میان آنها شده و زمین ظهور جهانی امام زمان را فراهم می کند.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این که شهید شحاته و دیگر شهدای همراه او شهدای راه انتظار هستند گفت: شیعیان با شهادت خود راه انتظار و فرج امام زمان(عج) را هموار می کنند.

 

وی ادامه داد: مسلمانان با محکومیت کشتار شیعیان در مصر نشان دادند که دشمنان با این کارها نمی توانند وحدت مسلمانان را نابود کنند و مسلمانان وهابیون را به عنوان فرقه اسلامی نخواهند پذیرفت.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان این که وهابیت قدرت مقابله با استدلال و برحق بودن شیعیان را ندارند، گفت: به دلیل همین ضعف آنها به جای گفت و گو اقدام به کشتار مسلمانان در سطح جهان می کنند./931/ت303/ش

ارسال نظرات