۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۷۴۱۸۴
ماه رمضان در خراسان جنوبی؛

مشارکت 700 هیئت مذهبی در برگزاری برنامه های قرآنی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول هیئت های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از مشازکت 700 هیآت مذهبی در اجرای برنامه قرآنی ماه مبارک رمضان در استان خبرداد.
سازمان تبليغات اسلامي خراسان

حجت الاسلام محمد حسینی مسؤول هیئت های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند گفت: بیش از هزار هیئت مذهبی در استان وجود دارد که 700 هیآت در اجرای برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان با سازمان تبلیغات همکاری خواهند داشت.


وی افزود: برگزاری دوره‌های تفسیر قرآن و کرسی های تلاوت از مهم ترین برنامه های هیئت های مذهبی در روزهای پر برکت ماه رمضان است.


مسؤول هیئت های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که هیآت های مذهبی استان در برگزاری همایش های مختلف با سازمان تبلیغات همکاری دارند گفت: این هیئت ها همکاری خوبی در اجرای طرح های اوقات فراغت سازمان نیز دارند.


حجت الاسلام حسینی با بیان این که بخش سایبری هیئت های مذهبی استان فعال است گفت: برگزاری کلاس های وبلاگ نویسی دینی ار برنامه های اوقات فراغت جوانان در هیآت های مذهبی است.


وی یادآورشد: تمامی دوره های قرآن که در ماه مبارک رمضان برای جوانان و نوجوان در هیئت های مذهبی برگزار می شود رایگان است.


فعالیت 88 هسته فرهنگی جوانان در خراسان جنوبی
همچنین حجت الاسلام محمد کاظم لطفیان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: سازمان تبلیغات سلامی خراسان جنوبی فعالیت های فرهنگی خود را در طول سال در قالب هسته های فرهنگی و بوستان های معرفت برای جوانان و نوجوانان در استان انجام می دهد.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که تعداد مربیان هسته های فرهنگی 22 مربی و تعداد مربیان بوستان های معرفت 78 نفر است افزود: تعداد بوستان های معرفت در شهرستان های مختلف استان 80 بوستان است و مابقی هسته ها در خصوص فعالیت های فرهنگی جوانان فعالیت می کنند.


حجت الاسلام لطفیان با بیان این که در هرکدام از هسته های فرهنگی حداقل 30 نفر جذب می شوند گفت: در این هسته ها 2 هزار 640 نفر فعالیت می کنند.


وی با بیان این که کلاس های هسته های فرهنگی از 10 تیرماه آغاز می شود گفت: امسال 168پایگاه اوقات فراغت در سطح استان فعالیت می کنند.


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان یادآورشد:160 روحانی برای اجرای طرح های اوقات فراغت سازمان تبلیغات در روستاها و شهرهای مختلف استان مستقر شده اند./931/ ت302/ع

ارسال نظرات