۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۷۴۲۳۵
نماینده مجلس خبرگان:

نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت انتخاباتی درخور تقدیر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خلق حماسه سیاسی فرصت هرگونه تبلیغات منفی را از دشمنان اسلام سلب کرده است، اظهار داشت: در این حماسه بزرگ نباید نقش پررنگ نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و تحقق این امر مهم را نادیده گرفت.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سیدصابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار مسؤولان نیروی انتظامی بهشهر به خلق حماسه سیاسی از سوی ملت ایران در 24 خرداد امسال اشاره کرد و گفت: این حضور مردم به گونه ای بود که دشمنان نظام را غافلگیر کرد.

 

وی با بیان این که دشمنان فکر نمی کردند که ملت ایران بار دیگر حماسه ای عظیم خلق کنند، افزود: آنها از همه ظرفیت و توان خود در جهت کاهش حضور مردم در پای صندوق های رأی به کار گرفته بودند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که 24 خرداد تجلی حضور ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی بودند، افزود: مردم کشورمان با حضور حماسی خود نشان دادند که هیچ گاه تحت القائات رسانه های بیگانه قرار نخواهند گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با اشاره به این که حضور حماسی مردم کشورمان در حماسه 24 خرداد نظام و انقلاب اسلامی را در برابر توطئه های سازمان یافته نظام سلطه بیمه کرد و خاطرنشان کرد: این حضور عظمت و اقتدار نظام را نسبت به گذشته افزایش داد.

 

امام جمعه بهشهر خلق حماسه 24 خرداد را نشان از بصیرت بالای مردم و ولایتمداری آنان دانست و گفت: مردم کشورمان علیرغم مشکلات موجود نشان دادند که در دفاع از نظام و انقلاب با کسی تعارفی ندارند.

 

وی با بیان این که خلق این حماسه فرصت هرگونه تبلیغات منفی را از دشمنان اسلام سلب کرده است، اظهار داشت: در این حماسه بزرگ نباید نقش پررنگ نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و تحقق این امر مهم را نادیده گرفت.

 

امام جمعه بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از فعالیت های نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی باید نرمش اخلاقی را با قاطعیت درآمیزد، یعنی رفتار پلیس باید حالت نرمش و برش نرمش با ارباب رجوع و برش برای متخلفان را توأمان داشته باشد.

 

وی افزود: کار پلیس، کار مقدسی است و اجر خدماتی را که فراتر از وظیفه انجام می دهند، از خدا خواهند گرفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری به امنیت اخلاقی، حجاب و عفاف و تهاجم فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: برای کاهش زمینه های بروز مشکلات در این ابعاد باید همه نهادها خود را دخیل دانسته و در تحقق آن از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت همکاری همه دستگاه های دینی و فرهنگی به منظور نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تأکید کرد و گفت: این فرهنگ با حرف و سمینار قابل حل نیست.

 

وی افزود: نیروهای مسلح باید سلاح را به نفع نظام در دست داشته باشند و همه مردم باید بدانند که وجود امنیت در جامعه شکرانه دارد و برای دانستن قدر این امنیت می توان وضعیت کشورهای همسایه مانند افغانستان و پاکستان و عراق را با کشور خودمان مقایسه کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری ایران اسلامی را یکی از امن ترین کشورهای دنیا معرفی کرد و گفت: امروز امنیت پایداری که در کشورمان وجود دارد به برکت حضور فعال نیروهای مسلح کشورمان است./950/پ202/س

ارسال نظرات