۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۷۴۲۵۹

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه نهاوند برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ‌ رییس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند از اجرای طرح نشاط معنوی در شش امامزاده شهرستان نهاوند خبر داد.
طرح نشاط معنوي

حجت الاسلام مرتضی عزیزی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اجرای طرح نشاط معنوی در امامزادگان شهرستان نهاوند خبرداد و اظهار کرد: طرح نشاط معنوی امسال در امامزاده شاهزاده محمد(ع) نهاوند، امامزاده دره ابراهیم(ع)،امامزاده مهدی(ع)، امامزاده فضل شهر برزول، امامزاده ابراهیم و اسماعیل و امامزاده صلاح الدین روستای کهریز اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به این‌که طرح تابستانه نشاط معنوی با اهداف مختلف برگزار می‌شود، اظهار داشت: پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در فصل تابستان، پر کردن خلأ‌هایی که وجود دارد و شناساندن امامزاده‌های واجب التعظیم از اهداف اداره کل اوقاف و امورخیریه در برگزاری طرح نشاط معنوی است.

وی درباره اجرای برنامه در کلاس‌های این طرح گفت: کلاس‌های آموزشی قرآنی، معارف، هنری، ورزشی و تفریحی و برنامه‌های اردویی و زیارت بقاع متبرکه از مهم‌ترین برنامه‌های طرح نشاط معنوی در تابستان امسال است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند با اشاره به این‌که مبلغین این طرح اعزامی از حوزه علمیه قم و دانشگاه علوم قرآنی هستند، گفت: این مبلغین از 12 تیر تا 26 شهریور در بقاع متبرکه‌ای که طرح برگزار می‌شود حضور داشته و در طول طرح نشاط معنوی به عنوان مسؤول فرهنگی بقعه متبرکه هستند.

حجت الاسلام عزیزی با بیان این‌که مبلغان اعزامی همه فعالیت‌های فرهنگی بقعه و برگزاری کلاس‌های طرح نشاط را رصد خواهند کرد، گفت: طرح نشاط معنوی در فصل تابستان و در بقاع متبرکه به منظور غنی سازی اوقات فراغت و ارتباط بیشتر نوجوانان و جوانان از سه سال گذشته به صورت مستمر برگزار می‌شود./957/ت302/س

ارسال نظرات