۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۷۴۳۳۸
حجت‌الاسلام والمسلمین اختری:

هراس استکبار جهانی از گسترش اسلام دلیل کشتار شیعیان است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به این‌که سلفی‌ها در جهت اجرای منویات استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و آمریکا عمل می‌کنند، گفت: انقلاب اسلامی ایران برای مسلمانان جهان عزت، آبرو و شخصیت آفریده و دشمنان از اوج‌گیری اسلام به وحشت افتاده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمين عباسعلي اختري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری، عضو جامعه روحانیت مبارز صبح امروز سه شنبه یازدهم تیرماه در مراسم بزرگداشت علامه شیخ حسن شحاته که از سوی مجع جهانی اهل بیت(ع) و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در مسجد ارک تهران برگزار شد، گفت: سلفی‌ها و وهابیان ملحد با اعمالشان نشان دادند که ادامه دهنده راه جریانی هستند که در جنگ احد جگر حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) را بیرون آورده، مکیدند و به آکله الاکباد لقب یافتند.

وی با اشاره به این‌که سلفی‌ها و وهابی‌ها با عملشان هویت خود را نشان دادند، افزود: سلفی‌ها و وهابی‌ها ادامه دهندگان راه کسانی هستند که محمدبن ابی‌بکر را به قتل رساندند و سپس بدن او را به آتش کشیدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اختری افزود: روسیه که به حسب ظاهر کافر است و به هیچ آیینی عقیده ندارد، اعمال سلفی‌ها را تقبیح می‌کند اما سلفی‌ها با آمریکا همگام می‌شوند.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان داشت: قرآن می‌فرماید هر وقت دشمنان خوشحال شدند، بدانید گام شما شرک آلود است اما امروز سلفی‌ها و وهابی‌ها برطبق این آیه در جهت اجرای منویات استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و آمریکا عمل می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که سلفی‌ها مجری خواسته‌های صهیونیست‌ها شده‌‌اند، گفت: چرا فقط به شیعیان حمله می‌شود؟ جرم شیعه بیدارگری است و شیعیان عوامل بیداری و هوشیاری مسلمانان شده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اختری با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران برای مسلمانان جهان عزت، آبرو و شخصیت آفریده است، اظهار داشت: دشمنان از اوج‌گیری اسلام به وحشت افتاده‌اند و استکبار جهانی از گسترش اسلام دچار بیم و هراس شده است اما به کوری چشم آنها مسلمانان و حتی غیرمسلمان‌ها بیدار شده‌اند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به این‌که امام خمینی(ره) فرمودند با پیروزی انقلاب اسلامی ظهور امام زمان(عج) آغاز شده است، گفت: این فرموده امام(ره) بدان معنا است که مراحل اولیه ظهور امام عصر(عج) تحقق پیدا کرده است./956/پ202/ص

ارسال نظرات