۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۷۴۳۷۳
استاندار چهارمحال و بختیاری:

عبور سلامت از پیچ تاریخی نیازمند همراهی جوانان کشور است

خبرگزاری رسا ـ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عبور سلامت از این پیچ تاریخی نیازمند همراهی جوانان کشور است و جوانان باید به این جایگاه و توان خود ایمان داشته باشند.
استاندار چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی اصغر عنابستانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) این استان اظهار کرد: باید تا میتوان روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را در جوانان تقویت کرد و از این طریق نشاط و پویایی را در جامعه حفظ کرد.

وی افزود: برای تقویت روحیه خودباوری در جوانان باید فرصت‌های بسیاری در اختیار آن‌ها قرار داد تا بتوانند استعدادهای خود را به درستی به منصه ظهور برسانند.

عنابستانی بهره‌گیری از تجربیات بزرگترها را عامل مهمی در هدایت جوانان دانست و گفت: قدرت جوانی زمانی میتواند به شکل مطلوب تاثیرگذار باشد که در قدرت هدایتگری بزرگترها نیز مکمل آن باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کشور در شرایط سختی قرار دارد، تصریح کرد: شرایط کشور همچون شرایط گروه کوهنوردی در حال صعود به قله‌های پیشرفت و پیروزی است که باید خود را با دقت و حساسیت لازم از پیچ‌های فراروی به سلامت عبور دهد.

عنابستانی افزود: عبور سلامت از این پیچ تاریخی نیازمند همراهی جوانان کشور است و جوانان باید به این جایگاه و توان خود ایمان داشته باشند.

وی با بیان اینکه ارتقا و توسعه همه‌جانبه کشور در گروه پاسخ به مطالبات و نیازمندی‌های جوانان است، گفت: جوانان دارایی‌های ارزشمند کشور هستند که باید همواره به آن‌ها توجه داشت و آن‌ها را در مسیر درست هدایت کرد./9457/پ202/غ

ارسال نظرات