۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۷۴۳۸۵

خودباوری جوانان شرط پیشرفت هر جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تقویت روحیه خودباوری در جوانان شرط ضروری برای دست‎یابی به رشد و پیشرفت است.
جشنواره ملي حضرت علي اکبر(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا در شهرکرد، جهانگیر خبازی، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) این استان اظهار داشت: جوانان کشور از ارزشمندترین دارایی‌ها به شمار میروند و ما باید از این ظرفیت در راستای دستیابی به اهداف متعالی نظام بهره‌گیری کنیم.

وی افزود: در همین راستا توجه و اهمیت دادن به جوانان و شکوفا کردن توانایی‌ها و استعدادهای آن‌ها میتواند ما را در پیشبرد اهداف متعالی نظام کمک به سزایی کند.

خبازی بر ضرورت حمایت و تشویق جوانان برتر استان تأکید کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌ حضرت علی اکبر(ع) با معرفی جوانان برتر و نخبه میتواند گام مهمی در راستای حمایت از آن‌ها باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، لازمه ایجاد یک جامعه‌ پویا و سالم را برخورداری از جوانان سالم دانست و تصریح کرد: اگر بتوانیم فرهنگ خداباوری، مردم باوری و خودباوری را در جوانان به خوبی نهادینه کنیم بدون شک میتوانیم به همه اهداف و برنامه‌های موردنظر خود دست پیدا کنیم.

خبازی خودباوری جوانان را شرط ضروری برای پیشرفت هر جامعه دانست و گفت: باید تا میتوان با میدان دادن به جوانان و ترغیب و تشویق کردن آن‌ها به مشارکت در امور کشور روحیه خودباوری را در آن‌ها تقویت کرد./9457/پ203/غ

ارسال نظرات