۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۱۷۴۴۱۸
آیت الله نظری:

تأمین امنیت و رفاه عمومی مهم ترین وظیفه مسؤلان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که امنیت و رفاه مردم مقدم بر بسیاری از امور دیگر است، افزود: سلامت و فاه عمومی نباید به دلیل برخی مشکلات سطحی به مخاطره بیافتد.
آيت الله نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سوادکوه، آیت الله نظری خادم الشریعه امروز در جلسه ای که به منظور رفع مشکلات مردم زیراب سوادکوه برگزار شد، بر ضرورت خدمت رسانی بی منت از سوی مسؤولان به مردم تأکید کرد و گفت: همه تلاش و توان مدیران و مسؤولان در نظام اسلامی باید در جهت رفع مشکلات مردم به کار گرفته شود.

 

وی با بیان این که امنیت و رفاه مردم مقدم بر بسیاری از امور دیگر است، افزود: سلامت و فاه عمومی نباید به دلیل برخی مشکلات سطحی به مخاطره بیافتد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه خدمت به مردم را یک تکلیف و وظیفه مهم مدیران در کشور دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با بررسی دقیق و هماهنگی های لازم در جهت کاهش مشکلات و دغدغه های عمومی گام بردارند.

 

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه در ادامه سخنان خود به شرایط جغرافیایی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و گفت: وضعیت جغرافیایی این شهرستان با دیگر شهرهای استان و حتی کشور متفاوت است و نیازمند توجه بیشتر مسؤولان و مدیران است.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه با بیان این که مدیران باید در برنامه ریزی ها اصول عقلی و علمی را مورد توجه قرار دهند، تصریح کرد: مسؤولان باید تلاش کنند  تا مخاطرات در شهرها به حداقل کاهش یابد.

 

نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از حسن توجه آیت الله نظری نسبت به دغدغه های عمومی مردم تقدیر و تشکر کرد و گفت: همه تلاش خود را در جهت رفع مشکلات عمومی در سطح شهرستان به کار خواهم گرفت.

 

کمال علیپور در ادامه سخنان خود با بیان این در گذشته ردیف اعتباری برای راه و جاده معمولاً از تهران هزینه می شد، گفت: سال گذشته بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار اعتبار تخصیص داده شد که بیشتر این اعتبار از تهران تا رودهن هزینه شد.

 

وی از تخصیص صد میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات جاده ای حوزه سوادکوه و قائمشهر خبر داد و گفت: امسال هیچ مشکل اعتباری نداریم و اعتبار سوادکوه و قائمشهر دیده شده است./950/پ203/ش

ارسال نظرات