۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۷۴۴۹۰
در شهرکرد؛

دومین دوره تربیت مشاور ویژه اساتید حوزه علمیه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: دومین دوره تربیت مشاور، ویژه اساتید حوزه های علیمه چهارمحال و بختیاری، از تاریخ 15تیرماه به مدت ینچ روز در حوزه امامیه شهرکرد برگزار می شود.
حجت الاسلام مرداني ، معاون تبليغ حوزه هاي علميه چهارمحال و بختياري

حجت الاسلام محمد حسین مردانی، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از برگزاری دوره تربیت مشاور ویژه اساتید حوزه های علمیه این استان در شهرکرد خبر داد و گفت: این دوره به مدت پنج روز و از تاریخ 15تیر ماه در مدرسه علمیه شهرکرد برگزار می شود.

حجت الاسلام مردانی با اشاره به این که در این دوره 45 نفر از اساتید حوزه های علمیه استان نام نویسی کرده اند، اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره تربیت مشاورانی متخصص برای پاسخگویی به امور و مشکلات مردم با رویکردی مشاوره ای و تأمین مشاوران مورد نیاز حوزه های علمیه است.

استاد حوزه علمیه شهرکرد گفت: اساتید در این دوره با روانشناسی روز، مباحث مشاوره ای و روش های جدید مشاوره آشنا شده و با یکدیگر به تبادل نظر می نشینند.

وی با اشاره به برنامه های این کارگاه عنوان کرد: مهارت های اعتماد به نفس، روش های اصلاح تربیت، مدیریت تحصیلی و مدیریت ازدواج از جمله برنامه هایی است که برای این دوره و با حضور اساتید مجرب از قم پیش بینی شده است./9457/ت303/غ

ارسال نظرات