۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۷۴۵۷۵
از سوی مبلغان حوزه علمیه؛

آموزش مبانی دینی به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب استان ایلام از برگزاری آموزش مبانی دینی به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام‌ خمینی(ره) خبر داد.
ديدار دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام یونس گلی، معاون تهذیب استان ایلام با بیان این‌که آموزش مبانی دینی به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام‌ خمینی(ره)برگزار می‌شود، گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر مسؤولان کمیته امداد حضرت امام(ره) برای بهره‌گیری جوانان و دانش آموزان تحت پوشش این کمیته از ظرفیت‌های تبلیغی حوزه‌های علمیه مقرر شد طلاب مبلغ تابستان امسال با حضور در اردوگاه حضرت اباالفضل(ع)کمیته امداد دوره‌های بصیرت دینی را برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت اردوگاه‌های کمیته امداد که بالغ بر پانصد جوان و نوجوان تحت پوشش در آن حضور دارند، فرصت مناسبی است تا طلاب با ارتباط بیشتر و تعامل مطلوب با جوانان و نوجوانان مبانی متعالی دین را به این قشر از افراد جامعه که عمدتاً در معرض آسیب‌های بیشتری نیز قرار دارند منتقل کنند.

وی در پایان فعالیت‌های حوزه علمیه ایلام در این اردوگاه‌ها را شامل آموزش مبانی دینی، قرائت و مفاهیم قرآن، صحت نماز و همانند آن‌ها عنوان کرد./993/د102/پ

ارسال نظرات