۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۷۴۶۱۳

روسیه تهدید به حمله شد

خبرگزاری رسا ـ رهبر شبه نظامیان چچن از شبه نظامیان و دیگر گروه های افراطی خواست تا با هدف قرار دادن بازی های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ در سوچی، حملات گسترده‌ای را صورت دهند.
دوکو عمروف

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، دوکو عمروف رهبر شبه نظامیان چچن با انتشار یک فیلم ویدئویی تهدید کرده است که بازیهای المپیک زمستانی که قرار است در سال 2014 در سوچ روسیه برگزار شود را مورد حمله قرار خواهد داد.
گفتنی است برای تاسیات مربوط به برگزاری این بازیها ده ها میلیارد دلار هزینه شده است که ولادمیر پوتین رییس جمهور روسیه شخصا نظارت مستقیم بر تامین امنیت آن را برعهده دارد.
یوروز نیوز گفت: دوکو عمروف تهدید کرده است که شورشیان تحت فرمان او اجازه پرواز هواپیما های روسیه بر فراز مناطق تحت نظارت آنها را نخواهد داد.
لازم به ذکر است رهبر شورشیان چچن در این پیام که در پایگاه اینترنتی آنان منتشر شد، گفت: ما می‌دانیم که آنها می‌خواهند بر روی استخوان‌های اجداد ما و استخوان‌های بسیاری از مسلمانان که در این خاک دفن شده‌اند بازی‌های المپیک را برگزار کنند. ما به عنوان مجاهد به هر وسیله‌ای که ممکن است نباید اجازه دهیم این اتفاق روی دهد.
وی همچنین از شبه نظامیان و دیگر گروه های افراطی خواست تا با هدف قرار دادن بازی های المپیک زمستانی 2014 در سوچی، حملات گسترده‌ای را صورت دهند./9161/1415/خ

ارسال نظرات