۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۷۴۶۷۵
استاد حوزه و دانشگاه:

آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال انحراف در بیداری اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه میاندوآب گفت: گروه های تکفیری با احساس ناتوانانی در برابر مقاومت سوریه برنامه های خود را به مصر کشاندند.
بحران مصر

 حجت الاسلام حبیب فتاحی، استاد حوزه و دانشگاه میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: دشمنان اسلام برای جلوگیری از رشد اسلام گرایی به خصوص بحث بیداری اسلامی به انواع دسیسه ها متوسل می شوند که ایجاد جنگ های بین فرقه ای نمونه بارز آن است.

 

وی بیان کرد: گروه های تکفیری به سرکردگی آمریکا در برابر مقاومت سوریه که هر روز موفق تر عمل می کند، سرگردان شده اند و به همین دلیل برنامه های خود را به مصر کشاندند.

 

به گفته این استاد حوزه و دانشگاه، محور مقاومت سوریه رشد زیادی پیدا کرده که نه دشمنان می توانند آن را نه طرد و نه اداره کنند.

 

حجت الاسلام فتاحی ایجاد اختلاف بین فرقه های شیعه و سنی را از اهداف دشمنان اسلام نام برد و گفت: سوریه و در حال حاضر مصر از سوی گروه های پاکستان و عراق هدف این توطئه شوم قرار گرفته است.

 

وی به شرایط کشور مصر اشاره کرد و گفت: دشمن با درک این موضوع برنامه سوریه را تعطیل کرده و با حمایت گروه های تکفیری اختلافات را به مصر کشانده است.

 

استاد حوزه و دانشگاه میاندوآب تصریح کرد: دشمنان اسلام، آمریکا و رژیم صهیونیستی پشت این برنامه ها هستند که بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند تا ذهن مردم از بحث بیداری اسلامی منحرف شود.

 

وی با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی در مسأله حقوق بشر به دنبال منفعت خود هستند، ادامه داد: جامعه جهانی باید با محکوم کردن این حرکت های ضد انسانی، ظلم به بشریت را خاتمه بخشند.

 

حجت الاسلام فتاحی همچنین گفت: کشور های اسلامی برای حفظ وحدت و انسجام باید در مقابل آنها بایستند تا بیش از این دامنه اختلافات فرقه ای گسترده نشود چراکه تنها اختلاف بین شیعه و سنی نیست و شعاع اختلافات به سایرفرقه ها نیز کشیده خواهد شد./ت303/ش

ارسال نظرات