۱۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۷۴۷۶۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

عزل مرسی نتیجه نادیده گرفتن حقوق مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کشور مصر اشاره کرد و با بیان این که مخالفت ها و دو دستگی در مصر منجر به برکناری مرسی شد، گفت: کسی که با مردم و نظام میزان نباشد سقوط خواهد کرد و در این میان فرق نمی کند آن فرد مرجع تقلید، سیاست مدار و یا مسؤول باشد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید‌صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در همایش هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر و روستای بهشهر، خلق حماسه عظیم ملت ایران در 24 خرداد امسال را حرکتی بی نظیر دانست و گفت: این حضور بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهد رسید.

 

وی با بیان این که حضور حماسی مردم کشورمان در 24 خرداد دشمنان را ناامید و عصبانی کرد، تصریح کرد: استکبار جهانی فکر می کردند با تشدید تحریم و فشار اقتصادی می تواند زمینه دلسرد کردن مردم نسبت به نظام را فراهم کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که استکبار جهانی همه توان خود را در جهت ایجاد فاصله میان مردم ونظام اسلامی به کار گرفت، افزود: ملت بزرگ ایران هوشیار و با بصیرت از هر زمان دیگری متوجه نقشه دشمنان شدند و با آگاهی از توطئه افکنی دشمنان حضوری حماسی در انتخابات داشتند.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که انتخابات امسال عزت و عظمت نظام اسلامی در عرصه جهانی را ارتقا بخشید، بیان داشت: دشمنان باید بدانند که با تحریم و تهدید نمی‌توانند مانع از قطار پیشرفت ملت ایران شوند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ملت ایران تابع ولایت و رهبری دانست و گفت: خلق حماسه مردم کشورمان در 24 خرداد لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

 

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که ملت ایران به دنیا ثابت کردند که تحت تأثیر القائات رسانه های صهیونیستی قرار نخواهند گرفت، افزود: این مردم همواره گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و هستند و هیچ گاه اجازه نخواهند داد غریبه ها در امور داخلی کشور دخالت کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب برای نابودی کشور با جنگ سخت و اسلحه به مقابله با ملت ایران پرداختند، گفت: امروز دشمنان نظام جنگ فرهنگی را برای جلوگیری از پیشرفت نظام در دستور کار قرار داده اند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، دشمن شناسی را درس مهمی برای آحاد جامعه به ویژه مسؤولان کشور دانست و تصریح کرد: باید دشمن را به خوبی بشناسیم تا در برابر توطئه افکنی های آنها منفعلانه عمل نکنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری در ادامه سخنان خود به وظیفه شوراهای اسلامی شهر و روستا در توسعه و رونق مناطق اشاره کرد و گفت: افرادی در این دوره از انتخابات از سوی مردم انتخاب شده اند باید با همه توان در جهت خدمت رسانی به شهر، روستا و مردم تلاش کنند.

 

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که امروز دوران رقابت به پایان رسیده و فصل رفاقت و همدلی فرا رسیده است، تصریح کرد: باید در این فصل همه با همدلی و وحدت تنها هدف خود را آبادانی ایران اسلامی قرار دهیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کشور مصر اشاره کرد و با بیان این که مخالفت ها و دو دستگی در مصر منجر به برکناری مرسی شد، گفت: کسی که با مردم و نظام میزان نباشد سقوط خواهد کرد و در این میان فرق نمی کند آن فرد مرجع تقلید، سیاست مدار و یا مسؤول باشد./950/پ202/س

ارسال نظرات