۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۹
کد خبر: ۱۷۴۷۸۸
شهردار قم:

پروژه پیامبر اعظم طرحی فراملی است

خبرگزاری رسا ـ شهردار قم با بیان این‌که پروژه پیامبر اعظم(ص) طرحی بزرگ و فراملی است، گفت: پروژه پیامبر اعظم(ص) یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه‌های یک قرن اخیر قم است.
محمد دلبري شهردار قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد دلبری شهردار قم، پنج شنبه شب در مراسم بهره‌برداری از بلوار پیامبر اعظم(ص) بزرگترین بلوار معنوی جهان اسلام، گفت: در جهت مطالبات رهبری و با عنایت دولت نهم و دهم و همت مسؤولان استان قم پروژه‌های بزرگی در این استان به بهره‌برداری رسیده است.
 
وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مهم عمرانی همچون مترو، منوریل و غیره در شهر قم،‌ ابراز کرد: هرچند در اجرای این پروژه‌ها با محدودیت‌هایی مواجه هستیم اما این طرح‌ها با سرعت و جدیت در حال اجرا هستند.
 
شهردار قم تأکید کرد: استان قم با همکاری و همدلی خدمتگذاران این استان و مسؤولان کشوری در حال رسیدن به آرمان والای خود یعنی پیشرفت، آبادانی و تحقق جهان شهر شیعی، ‌است.
 
دلبری با بیان این‌که پروژه پیامبر اعظم(ص) طرحی بزرگ و فراملی است، اظهار کرد: این طرح خدمتی ماندگار و مستمر است که با وجود وقفه‌ای طولانی با لطف امام زمان(عج) و حضرت معصومه(س) پس از هجده سال امشب به بهره‌برداری رسید.
 
وی با تأکید بر این‌که پروژه پیامبر اعظم(ص) یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه‌های یک قرن اخیر قم است، گفت: البته افتتاح این پروژه پایان بخشی از این عملیات و شروع بخشی دیگر است که از اهمیت بیشتری برخوردار است.
 
شهردار قم از مساعدت‌های دولت برای تأمین منابع مالی این پروژه تشکر کرد و ابراز داشت: در سال 88 با فروش اوراق مشارکت به ارزش 4 هزار میلیارد ریال مسیر این پروژه به متراژ 2 میلیون و هشتصد متر مربع تملک و عملیات اجرایی آن شروع شد.
 
شهردار قم در ادامه از رییس جمهور درخواست کرد تا نسبت به نامگذاری 16 اسفند ماه به عنوان روز ملی پاکبان به منظور پاسداشت و بزرگداشت زحمات و خدمات ارزنده کارگران شهرداری، اقدام کند.
 
دلبری از همه کسانی که در به ثمر رساندن این پروژه بزرگ نقش داشتند تقدیر و تشکر کرد و گفت:‌ به روح بلند و ملکوتی حضرت آیت الله بهجت(ره) که پیشگام در واگذاری منزل خود که در مسیر این طرح معنوی بود، درود می‌فرستیم امیدواریم زائران و مجاورانی که در این مسیر معنوی قدم می‌گذارند برای همه کسانی که به نحوی در به ثمر رساندن این پروژه نقش داشتند، دعا کنند./927/پ202/ی
ارسال نظرات