۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۷۴۸۳۳
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

نخستین امام جمعه آغاجاری معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین امام جمعه آغاجاری با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان به مدت سه سال معرفی شد.
شوراي سياستگذاري ائمه جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، آیین معارفه نخستین امام جمعه شهرستان آغاجاری، ظهر امروز با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در این شهرستان برگزار شد.

آیت الله موسوی جزایری در این آیین با بیان اینکه همواره تأکید رهبر معظم انقلاب همواره به ائمه جمعه این است که مردم را به تقوا و وحدت دعوت کنند، گفت: ائمه جمعه و به ویژه امام جمعه جدید آغاجاری باید این دو نکته را سرلوحه خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه امام جمعه جدید این شهرستان فردی لایق، مناسب و مورد تأیید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان است، خطاب به مسؤولان و مردم این شهرستان خاطرنشان کرد: همواره در نماز جمعه حضور فعال داشته باشید که این آیین عبادی سیاسی سبب وحدت مردم و مسؤولان می شود.

در این آیین حجت الاسلام منصور شنان نصاری به عنوان نخستین امام جمعه آغاجاری معرفی شد و حکم سه ساله خود را از حجت الاسلام محمود محمدزاده، مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان دریافت کرد.

در حکم امام جمعه آغاجاری آمده است: جناب حجت الاسلام منصور شنان نصاری؛ حضرتعالی بنا به درخواست مردم شهرستان آغاجاری و تأیید نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از طرف ولی فقیه، حضرت آیت الله خامنه ای به مدت سه سال در شهرستان آغاجاری به عنوان امام جمعه منتصب شدید.

گفتنی است، در این آیین امام جمعه بهبهان، نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، شهردار آغاجاری و جمع دیگری از مسؤولان محلی حضور داشتند./9454/پ202/غ

ارسال نظرات