۱۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۷۴۸۴۱

درخواست شورشیان سوریه از جامعه بین المللی

خبرگزاری رسا ـ احمد مروان از اعضای ائتلاف ملی سوریه: ائتلاف با داشتن آن همه دوست بین المللی، به دلیل دریافت کمک اندک! از پس رژیم اسد بر نمی آید.
احمد مروان از اعضاي ائتلاف ملي سوريه

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای آمریکا در خبری گفت: رهبران ائتلاف ملی سوریه در نشست استانبول از جامعه بین المللی درخواست کمک های تسلیحاتی کردند. آنها می گویند اسد به کمک 3 کشور دوست، دست به حمله علیه مناطقی زده است که تاکنون در اختیار مخالفان بوده است.
ائتلاف ملی سوریه در نشست دوروزه استانبول از وضعیت جاری در حمص ابراز نگرانی کرده و مدعی شده است که مخالفان اسد در آن شهر به محاصره نیروهای دولتی در آمده اند.
صدای آمریکا در ادامه گفت: شورشیان ماه ها پیش از قطر و عربستان سعودی سلاح های سبک دریافت کرده اند اما می گویند برای شکست دادن ارتش به سلاح های پیش رفته تر و همچنین ضد هوایی نیاز دارند.
احمد مروان از اعضای ائتلاف ملی سوریه در این خصوص گفت: ائتلاف با داشتن آن همه دوست بین المللی، به دلیل دریافت کمک اندک از پس رژیم اسد بر نمی آید. مشکل ما این است که کمک اندکی دریافت می کنیم. اما دولت اسد که 2 تا 3 دوست بیشتر ندارد، آنها به مراتب بیش از دوستان ما به اسد کمک می رسانند./1415/9161/خ

ارسال نظرات