۱۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۷۴۹۵۵
نماینده مجلس خبرگان:

عزت نظام اسلامی مدیون وحدت ملت بزرگ ایران در سایه رهبری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی را مدیون وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران در سایه ولایت و رهبری دانست.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه درگلستان، امروز در دیدار اعضای شورای جدید شهر گرگان با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در انتخابات 24 خرداد، گفت: 24 خرداد امسال نشان داد که ملت بزرگ ایران در دفاع از آرمان های انقلاب همواره پیشگام هستند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که 24 خرداد بسیاری از معادلات سیاسی مستکبران را بر هم زد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام فکر می کردند با تحریم های اقتصادی می توانند ملت ایران را دلسرد کنند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال دشمنان و بدخواهان نظام را ناامید و توطئه‌های آنها را خنثی کرد، بیان داشت: 24 خرداد امسال به یقین تجلی حضور ملت بزرگ ایران در خلق حماسه ای عظیم بود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان ملت بزرگ ایران 34 سال است که مسیر اصلی خود را انتخاب کرده اند و هیچ گاه از این مسیر منحرف نخواهند شد، ادامه داد: این ملت نخواهند گذاشت خون های پاک شهدا به راحتی پایمال شود و همواره تلاش کرده اند تا شاهد ایرانی سربلند و پیروز در همه عرصه ها باشیم.

 

رییس شورای استانی حوزه علمیه گلستان با بیان این که حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، تجلی تحقق حماسه سیاسی بود، تصریح کرد: همه باید به رییس جمهور منتخب کمک کنند تا حماسه اقتصادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز محقق شود.

 

آیت الله نورمفیدی عزت و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی را مدیون وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران در سایه ولایت و رهبری دانست و تصریح کرد: در شرایطی که کشورهای مستکبر دنیا همه توان خود را به کار گرفته اند تا مانع از تحقق آرمان های انقلاب شوند ملت بزرگ ایران هوشیارتر و مقام تر از هر زمان دیگری در برابر زیاده خواهی استکبار ایستاده اند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که وحدت و همدلی مهم ترین نیاز امروز کشور در جهت تحقق حماسه اقتصادی است، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم کرده است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انتخابات پیش روی به یقین یکی از پرشورترین انتخابات های کشور بود، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان نشان دادند که همچنان بابصیرت و ولایت مدار هستند.

 

امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود به نقش اعضای شورای شهر در مدیریت صحیح شهری اشاره کرد و گفت: منتخبان شورا باید از ظرفیت های موجود در شهر به منظور رفع مشکلات عمومی مردم استفاده کنند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین اعضای شورای جدید شهر گرگان را به پرهیز از سیاسی کاری و تصمیم گیری بر اساس جریان های سیاسی توصیه کرد و ادامه داد: همه تلاش منتخبان شورا باید خدمت به مردم و تلاش در جهت توسعه شهری باشد./950/پ202/س

ارسال نظرات