۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۷۵۰۳۰
مدیرحوزه علمیه تکاب مطرح کرد؛

مشکل کمبود استادسرا در حوزه علمیه تکاب

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه الرسول(ص) تکاب گفت: در حال حاضر مهم ترین مشکل این مدرسه علمیه کمبود استادسرا برای اسکان اساتید حوزوی است.
مشکل کمبود استادسرا در حوزه علمیه تکاب

حجت الاسلام محمد رضا عبدی، مدیر حوزه علمیه الرسول(ص) تکاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تنها پنج استاد سرا برای اسکان اساتید وجود دارد.


وی با اشاره به کمبود استاد سرا در شهرستان تکاب گفت: استادسراهای موجود نیز از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند و نیازمند تعمیر و بازسازی هستند.


حجت الاسلام عبدی با اشاره به لزوم توجه جدی مسؤولان در افزایش زیرساخت های حوزوی در شهرستانها، بیان کرد: با توجه به تعداد اساتید مستقر در این شهرستان احداث پنج واحد استاد سرای جدید ضروری است.


این مسؤول 
با اشاره به فعالیت مبلغان حوزوی در تبیین و تشریح برکات معنوی ماه مبارک رمضان تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن ماه رمضان دوازده نفر از روحانیان این مرکز حوزوی به مناطق مختلف شهرستان تکاب جهت تبلیغ اعزام می شوند.


حجت الاسلام عبدی در ادامه به برنامه های تابستانی مدرسه علمیه الرسول (ص) تکاب اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره آموزشی تمرین منبر برای طلاب از جمله برنامه های تابستانی مرکز حوزه علمیه تکاب است که با هدف تقویت توان تبلیغ چهره به چهره طلاب برگزار می شود تا نقاط ضعف و قوت طلاب در تبلیغ منبری شناسایی شود./936/ت303/ب

ارسال نظرات