۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۱۷۵۰۵۲

دوره حفظ قرآن کریم ویژه طلاب آبادانی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) آبادان از برگزاری دوره حفظ پنج جز قرآن کریم ویژه فصل تابستان برای طلاب این حوزه علمیه خبرداد.
قرآن کريم

حجت الاسلام عبدالله باوی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره حفظ پنج جز قرآن کریم ویژه طلاب شهرستان آبادان اظهار داشت: این دوره ویژه فصل تابستان و اوقات فراغت طلاب برگزار می شود.

وی با بیان این که دوره به مدت سه ماه خواهد بود، تصریح کرد: طلاب هر روز از هفته باید یک صفحه را تلاوت و نکات تجوید آن را یاد گرفته و حفظ کنند.

حجت الاسلام باوی با اشاره به این که طلاب باید توجه بیشتری به قرآن و آموزش آن داشته باشند، تأکید کرد: در هر پایه ای از دروس حوزوی کتاب تفسیر قرآن وجود دارد اما متأسفانه توجه کمی به تلاوت و حفظ قران کریم در این نهاد آموزشی می شود.

استاد حوزه علمیه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: با توجه به روایت معصومان، بهار قرآن ماه رمضان است باید در این ماه مبارک توجه بیشتر به این کتاب آسمانی کرد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) آبادان با اشاره به این که دوره با حضور اساتید مجرب قرآن کریم در رشته حفظ، قرائت و تجوید برگزار می شود، ابراز داشت: طلاب ابتدا نکات تجویدی قرآن را فرا می گیرند و پس از آیات را حفظ می کنند.

حجت الاسلام باوی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: طلاب در تابستان با تعیین کتاب پایه خود به آموزش دیدن آن و ارتقاع سطح علمی خویش می پردازند.

وی افزود: در این ارتقاع پایه موضوعات با توجه به کتاب مدنظر آموزش داده می شوند و طلاب پس از آن به پایه جدید از دروس حوزه علمیه وارد می شوند./9458/ت302/ب

ارسال نظرات