۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۷۵۰۵۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد؛

اعزام 1400 مبلغ بومی و غیربومی همزمان با ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ استان آذربایجان‌شرقی دارای بیش از هفت هزار مسجد شهری و روستایی است که نماز جماعت صبح تنها در 120 مسجد اقامه می شود.
حجت الاسلام حميد عظيمي، مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در همایش بزرگ روحانیت تبریز که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بهره مندی از مکتب اهل بیت و منور ساختن قلوب به انوار ادعیه وارده از سوی حضرات معصومین است.


وی خاطرنشان کرد: در ماه میهمانی خدا بیش از ماه های دیگر انسان با تطهیر قلوب و تربیت نفس به خدا نزدیک می شود. دوستی با خداوند در ماه رمضان تجلی یافته و قلب با یاد خدا و روزه رنگ و بوی معنوی به خود گرفته و اطاعت از دستورات الهی و قرآن نمود بیشتری می یابد.


حجت الاسلام عظیمی در ادامه با بیان این‌که استان آذربایجان‌شرقی دارای بیش از هفت هزار مسجد شهری و روستایی است که نماز جماعت صبح تنها در 120 مسجد اقامه می شود، گفت: از عموم روحانیان و مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان انتظار داریم مسأله برپایی نماز جماعت صبح در مساجد را به صورت جدی پیگیری کنند.


وی از اعزام 1400 مبلغ بومی و غیربومی همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این تعداد طی روزهای آینده و قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اعزام شده و در مناطق پیش بینی شده استقرار خواهند یافت و به اجرای برنامه های فرهنگی، اعتقادی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی می پردازند.


تغییر دولت به معنای تغییر مواضع اصولی نظام نیست


حجت الاسلام عظیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خرداد اظهار داشت: بعد اعلام نتیجه انتخابات، در حالی دشمنان نظام ذوق زده شده بودند که ما در داخل شاهد ذوق‌زدگی برخی دوستان نیز در داخل هستیم، آن عده خیال می کنند با تغییر دولت سیاست های اصولی و کلی نظام نیز تغییر می یابد.


 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: آن عده خیال می کنند با تغییر دولت، جریان اصلاحات بار دیگر روی کار خواهد آمد و منافعی که هشت سال پیش از دست داده بودند را دوباره باز خواهند یافت، غافل از این‌که خط امام و رهبری از اول انقلاب تاکنون روشن و صریح است.


وی تصریح کرد: امام راحل و رهبر انقلاب بارها در سخنرانی های مختلف موضع نظام اسلامی در قبال آمریکا را مشخص کرده اند، متأسفانه هر از گاهی زمزمه های رابطه با آمریکا در داخل شنیده می شود که بسیار تعجب‌آمیز است.


حجت الاسلام عظیمی خاطرنشان کرد: بحث های اقتصادی و تعامل صنعتی و علمی با غرب سر جای خود، اما این‌که عده‌ای بیایند و صحیت از دوستی با آمریکا به میان آورند، جای بسی تأسف و تعجب است./935/پ202/ب

ارسال نظرات