۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۷۵۰۶۰

روایت آیت الله شبستری از دیدار روحانی با علما

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری که به همراه آیات موحدی کرمانی و حسینی بوشهری با حجت الاسلام روحانی دیدار کرده بود، به تشریح بخشی از صحبت های صورت گرفته در این جلسه پرداخت.
ديدار علما و روحانيون با رييس جمهور منتخب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در جمع روحانیان تبریز با اشاره به دیدار اخیر خود با حجت الاسلام روحانی رییس جمهور منتخب کشورمان اظهار داشت: در جلسه ای که به همراه دو تن از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به نمایندگی از اعضای این مجلس با حجت‌الاسلام حسن روحانی داشتیم، بر ضرورت توجه به فرهنگ تأکید شد.


وی ادامه داد: در این دیدار با حضور آیات موحدی کرمانی و حسینی بوشهری همراه بود، نمایندگان خبرگان رهبری ضمن تأکید بر بهبود وضعیت معیشتی مردم در دولت یازدهم، نسبت به توجه رییس جمهور منتخب به مسائل فرهنگی و دینی کشور به ویژه حوزه های علمیه سفارش کردند.


نماینده خبرگان رهبری افزود: رییس جمهور منتخب در این جلسه مطرح کرد که بخشی از آرای بنده مربوط به این مسأله است که بنده برخلاف پنج نامزد دیگر انتخاباتی از قشر روحانیت و معمم بودم، چراکه مردم به روحانیان علاقه‌مند هستند و اعتماد دارند.


امام جمعه تبریز گفت: طبق مطالعات و ارزیابی‌های صورت گرفته بخش قابل توجهی از آرای حجت الاسلام روحانی مربوط به کسوت روحانیت ایشان بوده است، در حقیقت نتیجه انتخابات ثابت کرد که باوجود تبلیغات سوء رسانه‌های غربی، مردم نسبت به روحانیت شیعه و آگاه علاقه‌مند هستند.


وی با بیان این‌که امروز حجت الاسلام روحانی رییس جمهور همه مردم ایران است، خاطرنشان کرد: دستور ویژه رهبری نیز حمایت از دولت یازدهم برای رفع مشکلات موجود در کشور است، همگان باید با پرهیز از تفرقه و دعواهای جناحی و حزبی، به سوی اعتدال و مسیر بحق ولایت فقیه حرکت کنیم./935/پ202/س

ارسال نظرات