۱۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۷۵۰۷۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

وقف عامل استقلال دینی و خودکفایی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: نظارت بر مصرف وقف یکی از وظایف اصلی اوقاف است و سبب تشویق دیگران در به این فریضه دینی می شود.
حجت الاسلام والمسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی در استان لرستان، ظهر امروز در آیین افتتاحیه ساختمان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خرم آباد با بیان اینکه امروزه اسلام وقف را تشریع کرده است، گفت: باید با توجه ویژه به مسأله وقف و امور خیریه مشکلات را در جامعه بررسی و برطرف کرد تا وقف سبب حفظ استقلال دینی و خودکفایی شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان هدایت واقفان در جامعه را از اهداف اوقاف لرستان خواند و تصریح کرد: با توجه به نیازمندی های دینی مردم انتظار می رود افرادی که نیت وقف دارند در این نهاد اقدام به فعالیت کنند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه افزود: نظارت بر مصرف وقف یکی از وظایف اصلی اوقاف است و سبب تشویق دیگران در زمینه وقف کردن و اعتقاد و اطمینان مردم به نهاد اوقاف را بیشتر می کند.

استاد عالی حوزه علمیه لرستان با اشاره به علاقه‎ مردم لرستان به اهل بیت(ع) و حساسیت به مسائل دینی و همچنین انگیزه مردم به فعالیت های خیر افزود: این ظرفیت ها می طلبد اداره اوقاف در زمینه وقف تلاش بیشتری کند./9451/پ203/غ

ارسال نظرات