۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۷۵۱۹۵
امام جمعه نکا:

24 خرداد اثبات حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا با اشاره به خلق حماسه عظیم ملت ایران در 24 خرداد، گفت: این حضور بی نظیر بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا اثبات کرد.
حجت الاسلام محمد باقر محمدي لائيني امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا امروز در همایش هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان در سالن امیرالمومنین(ع) ارشاد نکا با اشاره به خلق حماسه عظیم ملت ایران در 24 خرداد، گفت: این حضور بی نظیر بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا اثبات کرد.

 

وی افزود: دشمنان با تبلیغات فراوان برای زیرسؤال بردن و سلامت انتخابات تلاش کردند، اما مردم بدون توجه به تبلیغات دشمنان با حضوری حماسی نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

 

امام جمعه نکا، 24 خرداد را تجلی حضور ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب دانست و تصریح کرد: مردم ما در سال های پس از انقلاب اسلامی در دفاع از نظام پیشگام بوده اند.

 

حجت الاسلام لائینی با بیان این که توطئه زیر سؤال بردن سلامت انتخابات از سوی دشمنان نظام با شکست مواجه شد، بیان داشت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از سالم ترین انتخابات در دنیا محسوب می شود.

 

وی با تأکید بر این که هیچ خدشه ای به انتخابات و نحوه برگزاری آن در کشورمان وجود ندارد، تصریح کرد: انتخابات در ایران اسلامی نماد حقیقی دموکراسی است که در بسیاری از کشورهای مدعی آزادی و دموکراسی کمتر دیده می شود.

 

امام جمعه نکا در ادامه سخنان خود با بیان این که ندانستن، عدم تعهد و غفلت از جمله عواملی است که مانع انجام کارها می شود که ندانستن قوانین و مقررات در برخی از موارد موجب عدم کارآمدی می شود، گفت: اگر کسی غفلت داشته باشد مواخذه نمی شود اما در برابر مردم و حق الناسی که بر عهده اش قرار گرفته مسؤول است و باید جوابگو باشد.

 

حجت الاسلام لائینی خاطرنشان کرد: عدالت از جمله مسائلی است که باید در دستور کار شوراها قرار گیرد و شوراها در تعهد خود عدالت را در رأس برنامه ها قرار دهند.

 

وی با بیان این عدالت چیزی نیست که مصادیق داشته باشد بلکه باید وجدانی به آن برسیم، گفت: ما از انسان های غیر معصوم انتظار عصمت نداریم اما باید در چارچوب قانون و برای رضای خداوند و خدمت به مردم گام بردارید.

 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ادامه داد: متاسفانه عدم وجود اتاق فکر در حوزه شوراها یکی دیگر از معضلات این بخش است، که اگر شوراها برنامه نداشته باشند مطمئن باشند افرادی هستند که برای آنان تعیین سیاست می کنند و باید مراقب باشند.

 

احمد علی مقیمی با بیان این که شوراها مشکلات مردم را ببینید و در قالب طرح به ما ارائه دهید تا گره گشایی شود، افزود: منتخبان مردم نباید خود را معطوف به یک برنامه خاص کنند بلکه برای طیف های مختلف برنامه داشته باشند و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد اشتغال، استفاده از نقش زنان در آگاهی‌بخشی به جامعه برنامه‌ریزی کنند.

 

وی ادامه داد: موفقیت در سایه همدلی، وفاق و همت همگانی حاصل می شود و باید در اجرای برنامه های مختلف همراهی مردم با مدیران وجود داشته باشد.

 

نماینده مردم بهشهر در مجلس با اشاره به نقش آفرینی مردم در 24 خرداد ماه اظهار داشت: حضور وحدت آفرین ملت در انتخابات، اثبات عزت و اقتدار ملی ایران اسلامی بود و حضور 71 درصدی در انتخابات آزمون بزرگی بود.

 

مقیمی بیان داشت: مردم با حضور خود همراهی با اصل نظام را اثبات کردند و با توجه به ترفندهای مختلف دشمنان در سال 88 یک نه بزرگ به این توطئه ها دادند./950/پ202/ب

ارسال نظرات