۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۷۵۲۳۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

مفاهیم قرآنی سد محکمی در برابر تهاجم غرب علیه مبانی دینی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به تهاجم گسترده دشمنان علیه ارزش های الهی و هویت دینی نسل جوان ما اشاره کرد و گفت: ترویج مناسب و اثر گذار مفاهیم قرآنی می تواند سد محکمی در برابر تهاجم گسترده غرب علیه مبانی دینی ما باشد.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بهشهر، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان مؤسسه قرآنی شمیم وحی رستمکلا بهشهر بیان داشت: خدمت به کتاب خدا بسیار ارزشمند است اما نمی توان برای آن مقدار ارزش مادی قائل شد چرا که دارای ارزش بالایی است.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که انسان های خدمتگزار دارای جایگاه ویژه ای هستند خاطر نشان کرد: در روایات آمده است که زیارت امام حسین(ع) و خدمت به مردم بالاترین ثواب را دارد و بنابراین همه ما باید در این جهت کوشا بوده و درست عمل کنیم.

 

وی با بیان این که امروز در جامعه اسلامی هر چه داریم از برکت خون شهدا است و به برکت خون همین شهدا ما در آرامش به ارائه برنامه های قرآنی مشغول هستیم، گفت: همه ما خدمتگزاران مدیون خون شهدا هستیم و به قولی خداوند از هر چه بگذرد از خون شهدا نمی گذرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: با توجه به در پیش بودن ماه قرآن همه ما باید در جهت تعالی و ترویج قرآن تلاش کنیم و فرزندان خود را بیمه قرآن و اهل بیت(ع) کنیم.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که مراکز و خانه های قرآنی وسیله ای برای توسعه و تعمیق معارقف قرآنی و دینی است، اظهار داشت: کارهای معنوی دارای ارزش والایی است که قیمت گذاری برای آن وجود ندارد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که خدمت به قرآن دارای ارزش گذاری نیست و هیچ ارزش مادی نمی توان برای آن تصور کرد، افزود: ساخت مرکزی برای آموزش قرآن آموزان از باقیات صالحاتی است که تا ابد ماندگار است و همه ما باید به هر وسیله ای در ترویج قرآن و تربیت قرآن آموزان در جامعه اسلامی تلاش کنیم. 

 

حجت الاسلام شکریان، همچنین از مربیان و مدیران مراکز قرآنی خواست تا با استفاده از ظرفیت بالای کلام وحی و به کار گیری شیوه های نوین آموزش و حضور در فضای مجازی، زمینه گسترش فرهنگ قرآن آموزی را فراهم کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، وجود مراکز قرآنی را بستر ساز ترویج مناسب مفاهیم قرآنی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید برنامه های قرآنی در بخش های مختلف جامعه بیشتر ترویج و گسترش یابد تا شاهد نهادینه شدن مفاهیم ناب الهی در جامعه باشیم.

 

وی در ادامه سخنان خود به تهاجم گسترده دشمنان علیه ارزش های الهی و هویت دینی نسل جوان ما اشاره کرد و گفت: ترویج مناسب و اثر گذار مفاهیم قرآنی می تواند سد محکمی در برابر تهاجم گسترده غرب علیه مبانی دینی ما باشد.

 

حجت الاسلام شکریان ادامه داد: آشنایی مناسب نسل جوان ما با مفاهیم ارزشمند و تعالی بخش قرآنی آنها را نسبت به  مفاهیم قرآنی، ارزش های ناب اسلامی، رهبری و مبانی دینی پایبند تر خواهد کرد.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که در ماه مبارک رمضان زمینه برای تقویت بنیه های اعقتادی، معرفتی و ارزشی جامعه فراهم است، تصریح کرد: مبلغان دینی نباید این فرصت طلایی را به سادگی از دست بدهند.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که ماه رمضان فرصت مناسبی برای توسعه مسائل فرهنگی و ابلاغ پیام الهی است، تصریح کرد: روحانیان در مناطق استقرار خود باید بیشتر به مسائل روز جامعه بپردازند./950/پ202/ش

ارسال نظرات