۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۷۵۲۵۶

نشست کمیته همکاری‌های پژوهشی با نماینده اوگاندا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سومین نشست کمیته همکاری‌های پژوهشی معاونت پژوهش با حضور نماینده المصطفی در اوگاندا برگزار شد.
حجت‌الاسلام شمس، نماينده المصطفي در اوگاندا
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، سومین نشست کمیته همکاری‌های پژوهشی معاونت پژوهش با حضور نماینده المصطفی در اوگاندا و مدیران ادارات معاونت پژوهش جامعةالمصطفی برگزار شد.
در ابتدای این نشست، اهم فعالیت‌های ادارات از سوی کارشناس مسؤولان معرفی شد، در این مرحله، موضوعاتی همچون تقویت کتابخانه، تولید نشریه تخصصی و بازتولید برخی نشریات المصطفی در اوگاندا، تأسیس مرکز پژوهشی با توجه به ظرفیت خوب آن کشور و تفاهم‌نامه پژوهشی داخلی بین مراکز المصطفی و حضور در همایش‌ها در اوگاندا مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام شمس، نماینده المصطفی در اوگاندا، با ارائه توضیحاتی درباره نمایندگی، فعالیت‌ها و زمینه‌های کار اظهار داشت: فعالیت‌های جامعةالمصطفی در اوگاندا تا سال 89 یک وقفه 10 ساله داشته، تا این‌که در این سال نماینده جدیدی در اوگاندا مستقر شد و کالج را با نیروی انسانی خوبی راه‌اندازی کرد.
وی ادامه داد: سال آینده اولین گروه از دانش‌آموختگان کالج را خوهیم داشت، با توجه به این‌که کالج به صورت رسمی و در قالب یک NGO فعالیت می‌کند، شخصیت‌های علمی خوبی با ما همکاری‌ دارند، رابطه دولت با ایران هم خوب است، از این رو از تأسیس مراکز علمی استقبال می‌شود.
در پایان این نشست نیز امکان حمایت ادارات از فعالیت‌های پژوهشی همچون حضور در همایش‌ها، اقلام کتابخانه‌ای و ارسال کتاب بررسی شد، همچنین سند پژوهشی اوگاندا که پیش از این از سوی ادارات تهیه و به اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی تحویل شده بود، مطرح و برخی موارد با نظر نماینده المصطفی اصلاح شد./907/د102/ی
ارسال نظرات